Geplaatst door Qandidate.com

Nieuwe release voor Qandidate.com’s gratis recruitment software

Rotterdam, 8 April 2014, Qandidate.com, de Europese leverancier van gratis recruitment software (Applicant tracking system) is verheugd om een nieuwe release van haar gratis recruitment systeem Qandidate.com aan te kondigen. Deze release biedt gebruikers een volledig nieuwe loginvoorziening. Deze nieuwe loginvoorziening, genaamd Qprofile.me, vormt het fundament voor meerdere projecten en verbeteringen die op de agenda staan voor 2014.

“We zijn erg blij met deze nieuwe release van Qandidate.com”, zegt CEO en medeoprichter van Qandidate.com, Remy Verhoeven enthousiast. “Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe manieren om Qandidate.com te verbeteren en met deze nieuwe versie leggen we een belangrijke basis voor de toekomst van ons gratis recruitment software”

Op het eerste gezicht is een nieuwe loginvoorziening niet het meest spannende onderdeel van een gratis recruitment systeem, maar het team van Qandidate.com beschouwt dit als het startschot voor een serie nieuwe functionaliteiten en uitbereidingen die voor later dit jaar op de agenda staan.

In de loop van tijd zullen op basis van deze nieuwe inlogvoorziening additionele features worden toegevoegd die de gebruikerservaring van de klanten van het gratis recruitment systeem nog meer moet verbeteren. Denk daarbij aan de mogelijkheid om in te loggen via je sociale profielen (Twitter, Facebook, LinkedIn) en de introductie van nieuwe additionele recruitment apps.

“Klanten hebben een belangrijke stem in waar wij aan werken en hoe de toekomst van Qandidate.com eruit komt te zien. Wij luisteren graag naar onze klanten en waarderen hun meningen”, zegt Verhoeven. “Gebruikers geven ons voortdurend hun ideeën voor verbeteringen van onze gratis recruitment software, en wij nemen deze ook graag mee terwijl wij aan nieuwe systeem-updates werken”, concludeert Verhoeven.

Daarnaast biedt deze nieuwe release nog enkele andere aanpassingen, waaronder:

# Meerdere bedrijfsaccounts: Vooral interessant voor Qandidate.com’s bureaurecruiters: Gebruikers kunnen nu meerdere bedrijfsaccounts met één gebruikersaccount beheren.
# Meertalige configuratie: Speciaal ontworpen voor Qandidate.com’s internationale recruiters: Nieuwe configuratieopties bieden de mogelijkheid om de taalvoorkeuren op vacatureniveau aan te passen zijn.

Geïnteresseerd in wat Qandidate.com’s gratis recruitment software jou te bieden heeft? Schrijf je nu in op de Qandidate.com website.