Industry Wire

Nieuwe versie MiContact Center vereenvoudigt contact tussen organisaties en klanten

Utrecht, 12 februari 2014Mitel (Nasdaq: MITL; TSX: MNW) introduceert vandaag de nieuwe versie van zijn contact center-oplossing. Populaire contactmogelijkheden zoals webchat, e-mail en telefonie zijn in de nieuwe versie nog beter inzetbaar bij de interactie tussen organisaties en klanten. MiContact Center 7.0 bevat onder andere mobiele chat- en selfservice-functionaliteit, maar ook nieuwe outbound-mogelijkheden die zijn ontworpen om leadgeneratie en verkoop stimuleren.

Gijs Borsboom, Sales Director Europe: “Contact centers zijn continu op zoek naar contactmogelijkheden die het beste aansluiten bij hun klanten. Hiervoor kijken ze vooral naar de meeste gebruikte devices en voorkeurskanalen zoals e-mail, webchat en telefonie. Focus ligt daarbij op mobiel en self-service. De nieuwe versie van MiContact Center ondersteunt dit en integreert bovendien de communicatie die via diverse kanalen binnenkomt zodat er een eenduidige klantbeleving ontstaat. Om de dienstverlening aan klanten te verbeteren, kunnen organisaties er tevens voor kiezen de geschatte responstijd per kanaal op de site plaatsen. Klanten kunnen dan zelf beslissen hoe zij contact opnemen met de organisatie.”

Alle informatie automatisch verzameld
Naast meer contactmogelijkheden voor klanten, biedt MiContact Center ook nieuwe functionaliteit voor contact center-medewerkers. Zo worden rapportages van de verschillende kanalen automatisch verzameld voor snellere en betere dienstverlening. Daarnaast hebben supervisors nu overal en altijd toegang tot real-time management-toepassingen waardoor ze snel kunnen inspelen op veranderingen en zo de klantenservice verder optimaliseren.

Outbound-mogelijkheden
De nieuwe versie is verder uitgebreid met een geheel vernieuwd outbound-portfolio. Deze bevat uitgebreide functionaliteit voor onder andere preview- en predictive dialing waarmee uitbellen volledig kan worden geautomatiseerd. Hierdoor krijgen contact center-medewerkers automatisch alleen de telefoontjes van mensen die beschikbaar zijn waardoor de efficiency wordt verhoogd. Daarnaast is het mogelijk campagnes op te zetten en belscripts toe te voegen. Door gebruik te maken van het geïntegreerde CRM-systeem kunnen per klant persoonlijke scripts gestart worden waardoor de medewerker de juiste vragen kan stellen. Zo kunnen bedrijven meer leads binnenhalen en hun telefonische verkoop verhogen.

MiContact Center is samen met MiVoice and MiCollab een van de hoofdproductlijnen van Mitel. Deze oplossingen ondersteunen organisaties bij het leggen van contact tussen werknemers, klanten en partners om samenwerking te vereenvoudigen en innovatie te versnellen.

————————

Over Mitel
Mitel (NASDAQ: MITL; TSX: MNW) is een wereldwijd leverancier van oplossingen voor bedrijfscommunicatie. Met deze oplossingen kunnen werknemers overal zaken doen, over elk medium en met het device van hun keuze. De grootte van de organisatie maakt daarbij niet uit. Mitel biedt klanten maximale keus met een breed dienstenportfolio waarmee de overgang naar de cloud eenvoudig te maken is. Met een jaaromzet van meer dan een miljard Amerikaanse dollar, 60 miljoen klanten wereldwijd en het grootste marktaandeel in Europa, mag Mitel zich met recht de grootste noemen op het gebied van bedrijfscommunicatie. Voor meer informatie:www.mitel.nl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht