Geplaatst door Kega

Nieuwe website voor Top Merk Schoenen

Winkelconcept Top Merk Schoenen (TMS) heeft een nieuwe website, ontwikkeld door retailbureau Kega.

Behoefte aan meer informatie
De schoenenketen was toe aan een nieuwe website. De vorige website bevatte enkel de adressen van de vestigingen. Op de huidige website, www.topmerkschoenen.nl, is naast deze informatie ook de overige bedrijfsinformatie, zoals openingstijden, koopzondagen en vacatures, te vinden. Klanten kunnen er tevens terecht voor de meest recente aanbiedingen en de folder. Ook is er de mogelijkheid om zich aan te melden voor de nieuwsbrief van TMS.

Samenwerking met Kega
De website is ontwikkeld door retailbureau Kega(www.kega.nl), waarmee TMS al eerder de samenwerking aanging. Eerder dit jaar vroeg TMS Kega al om hen te helpen met de strategie en positionering. Ook ontwikkelt Kega de folders en het POS-materiaal voor de schoenenketen.

Over Topmerk Schoenen
TMS is een verrassend nieuw winkelconcept met altijd voordeel op de bekende merken. TMS opende in 2002 de eerste vestiging. Bij TMS vind je alle bekende topmerken van Ecco, Esprit, Clarks, Gaastra, Pikolinos, Helioform tot Timberland en Gabor.