Industry Wire

Geplaatst door Vodafone Business

Nieuwe Werkt Gewoon campagne focust op het zijn van dé partner voor vooruitgang

Utrecht, 9 oktober 2023 – Vodafone Business start een crossmediale campagne met de focus op de voortdurende digitale innovatie in de zakelijke markt. Met de “Werkt Gewoon”-campagne laat Vodafone Business zien hoe zij, als partner, het MKB en bedrijfsleven helpen met hun veranderende rol. Zij bieden bedrijven niet alleen innovatieve oplossingen, maar ook advies op het gebruik van de technologie, omdat het cruciaal is dat dit gewoon werkt. De campagne is vanaf vandaag te zien via DOOH, social en owned kanalen.

Werkt gewoon

De campagne belicht de kansen die bedrijven kunnen benutten door middel van digitalisering. Digitalisering en technologie spelen een cruciale rol in de bedrijfsvoering in Nederland, zoals blijkt uit de kabinetsambitie om in 2030 bij de Europese top drie te behoren wat betreft de toepassing van digitale technologieën door het MKB. Dat betekent dat er een stijging van 20% moet plaatsvinden in het Nederlands MKB met tenminste een basisniveau van digitalisering (van 75% naar 95%). Digitalisering en technologie moeten daarom ook altijd passen bij bedrijven en voor hen werken. Niet alleen wanneer je je business wilt laten groeien, of bij remote werken, maar bijvoorbeeld ook bij de bescherming van je bedrijf tegen hackers. Als partner helpt Vodafone Business op al deze gebieden met technologie uit hun internationale netwerk die werkt.

Internationaal netwerk

Voor bedrijven is het belangrijk dat technologie goed past bij de manier waarop zij werken en waar zij naartoe willen groeien. Het internationale netwerk van Vodafone Business speelt een belangrijke rol in hun positie als partner omdat zij mede hierdoor de beste digitale oplossingen kunnen bieden die bedrijven helpen om te slagen.

Martijn van Lieshout, Marketing Director bij VodafoneZiggo, legt uit waarom het aannemen van een partnerrol juist nu belangrijk is: “De wereld wordt overspoeld door complexe technologieën en we zien dat ondernemers vaak worstelen om de juiste oplossingen te vinden en hoe die te optimaal te benutten voor hun bedrijf. Onze ambitie is duidelijk: al onze zakelijke klanten ondersteunen bij het ontdekken en volledig benutten van de concrete voordelen die digitalisering te bieden heeft, met daarbij een grote rol voor veiligheid en betrouwbaarheid. Onze nieuwe “Werkt gewoon”-campagne laat zien welke kansen er zijn voor het MKB en hoe wij helpen die te benutten. Zo creëren we samen een toekomst waarin innovatie, groei en partnership hand in hand gaan.”

Crossmediale campagne

De campagne start vandaag en communiceert de boodschap ‘Samen met Vodafone Business kies jij voor de beste digitale oplossingen die jouw business helpen te slagen’ met inzet van video content, DOOH bij de Ziggo Dome en Hoog Catharijne, een radiocampagne en via social ads.

Creatie: Ogilvy en NCA

Digital: Greenhouse

Media: VodafoneZiggo Media en Wavemaker

Over Vodafone Business

Vodafone slaat de handen ineen met ondernemers. Samen kijken we naar de kansen die ondernemers kunnen benutten om meer uit hun datasysteem te halen en nóg slimmer in te spelen op ontwikkelingen. Innovatie en verduurzaming moet immers niet voelen als rem, maar als katalysator.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht