Geplaatst door Icecat N.V.

Nintendo Benelux maakt rijke product informatie beschikbaar in Open Icecat

Nintendo Benelux maakt gebruik van Icecat. Het assortiment van dit Japanse merk omvat populaire gameconsoles en games. Product informatie van 34 producten is nu beschikbaar in de Icecat catalogus. De product informatie bevat ook rijke product informatie zoals Enhanced Product Stories. In de toekomst zullen nieuwe titels worden toegevoegd.

Rijke product informatie
Icecat nodigt alle Nintendo resellers uit om de gestandaardiseerde product informatie van Nintendo te downloaden. De product informatie bestaat uit product specificaties, marketingteksten en afbeeldingen. Alle geüploade Nintendo product informatie is beschikbaar in het Nederlands.

Naast de basis product informatie kunnen resellers ook rijke content van Nintendo downloaden in de vorm van Enhanced Product Stories. Deze Enhanced Product Stories bestaan uit verschillende digitale multimedia items zoals video’s, afbeeldingen en product-USP’s. De Enhanced Product Stories hebben de look en feel van een merk om zo een consistente weergave van de product infomatie over alle kanalen te garanderen. Bovendien verbeteren Enhanced Product Stories de klantervaring en verhogen ze de conversieratio.