Industry Wire

Geplaatst door Nomcommunications

NOM Communications introduceert Social Media Management voor Media Campagnes

Het is algemeen bekend dat uitgeverijen / mediabedrijven alles op alles zetten om hun klant(en) zo goed mogelijk te kunnen bedienen/helpen om de gewenste resultaten te kunnen behalen bij de media campagnes.

Het gaat erom zo veel mogelijk je doelgroep te bereiken. Langzamerhand wordt het duidelijk dat (grote) adverteerders niet alleen willen weten hoeveel kliks of views hun banner campagne heeft gekregen, maar zijn nu meer geïnteresseerd in de betekenis van deze kliks/views. Wat is het gevoel, wat denken mijn klanten/potentiële klanten over mijn product/brand. Een banner campagne kan dit niet meten.

Met de Social Media Management voor Media Campagnes van NOM Communications kunnen wij een specifieke meting doen, de betekenis en het gemeenschappelijk gevoel van een media campagne meten.

Facebook, Twitter, Foursquare, Blogs, Message Boards. Iedere dag wisselen miljoenen mensen online informatie uit over produkten, diensten, merken etc.. op een duizelingwekkende tempo. Dit is tegenwoordig van grote essentie voor veel bedrijven – de klanten praten over je in het social media landschap, maar hoe kom je daar achter.
Social Media kan bedrijven een duidelijke inzicht geven in hun klanten, als je maar kunt bijhouden waar en waarover zij praten.

Met de web 3.0 tools kan NOM Communications inzicht geven op de mediacampagnes. Klinkt moeilijk, toch? Dat kan het zijn, maar voor NOMComm is dit niet het geval. Social Media Management voor Media Campagnes geeft bedrijven de (feitelijke) informatie die zij daadwerkelijk nodig hebben. Na een zorgvuldige ontwikkelingsperiode en vele brainstorm sessies met diverse klanten heeft NOMCommunications het volgende programma gecreëerd:

– Monitoren van inkomende en uitgaande online conversaties over het bedrijf/brand/campagne, met behulp van NOMComm’s TwitterBarometer
– Het stroomlijnen van het proces van het verzamelen van informatie over online conversaties/berichten etc.. en het geven van het echte gevoel/betekenis over het bedrijf/brand/campagne
– Het realiseren van de engagement met de klant/potentiële klant
– Het helpen bij het creëren van een community voor het bedrijf/brand/campagne om te zorgen dat je meer mond op mond reclame te creëren
– Het monitoren van de online reputatie van het bedrijf/brand/campagne door middel van het verzamelen van social media gegevens en analyses

Voor meer informatie bezoek http://www.nomcommunications.com of bel 020-5616100

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht