Industry Wire

Geplaatst door Notificare

Notificare brengt gepersonaliseerde mobile marketing naar Emerce eDay

Amsterdam, 30 september 2015 – Mobile marketing-software Notificare laat op 8 oktober het publiek van Emerce eDay uit eerste hand de relevante notificatie ervaren. Het snelgroeiende bedrijf levert een mobile marketing platform waarmee marketeers via slimme notificaties op basis van verschillende kenmerken, waaronder locatie, de dialoog kunnen aangaan met app-gebruikers.

Emerce eDay, onderdeel van de Amsterdam eWeek, is een conferentie en festival over e-business, media en marketing. Een evenement waar Notificare als leverancier van een innovatieve, complete oplossing voor mobile marketing niet mag ontbreken.

Op de beursvloer verrast Notificare bezoekers via een ‘papieren notificatie’ met de boodschap Need a break? Stop by the Notificare booth for a free energy booster juice. Vervolgens kan de dorstige en vermoeide beursbezoeker bij de stand een vers sapje krijgen en zich weer opladen. Het idee achter deze campagne is om de congresbezoekers te laten zien hoe relevante, goed getimede boodschappen direct de aandacht van de ontvanger kunnen grijpen en hem kunnen aanzetten tot actie. Dit is precies de kracht van de Notificare-technologie, waarmee bedrijven één-op-één merkcommunicatie tot stand kunnen brengen.

Notificare is te vinden op de eDay playground. Oprichter en CEO Robert Leefmans en Marketing Director Bruno Rodrigues zullen geïnteresseerden hier te woord staan over het Notificare-platform en welke meerwaarde mobile marketing kan leveren aan hun marketingstrategie. Zowel bezoekers met gespecialiseerde vragen als ‘beginners’ zijn van harte welkom. Volg het bedrijf deze dag op #papernotifications!

Praktische informatie
Wat: Notificare op eDay
Wanneer: 8 oktober
Waar: Kromhouthal, Gedempt Hamerkanaal 231, Amsterdam
Standnummer: 13
Website: notifica.re/eday

Over Notificare
Het Notificare Mobile Marketing Platform is een krachtig marketinginstrument waarmee bedrijven hun mobiele apps kunnen verrijken met interactieve contextuele berichten. Notificare maakt hierdoor persoonlijke en locatie-gebaseerde interactie mogelijk, onder andere door middel van iBeacons. Hiermee kunnen bedrijven hun klanten voorzien van relevante informatie op het juiste moment. Dit vergroot de effectiviteit van de marketingcommunicatie en zorgt dat er een duurzame relatie met klanten wordt opgebouwd. Notificare versterkt het mobiele kanaal binnen omni-channel campagnes. Meer informatie: www.notifica.re

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht