Geplaatst door NTT

NTT benoemt nieuwe managing director NTT Ltd. Netherlands

Londen / Amsterdam, 1 oktober 2019 – NTT Ltd., de wereldwijde global technology services provider, maakt bekend dat Jeroen van Hamersveld is benoemd tot managing director NTT Ltd. Netherlands. Van Hamersveld rapporteert aan Paul Cooper, Regional Director Europe NTT Ltd. en wordt verantwoordelijk voor het bereiken van de ambitieuze doelen van het bedrijf in Nederland en voor zijn klanten. Jeroen van Hamersveld is sinds januari 2017 managing director bij Dimension Data Nederland. Hiervoor was hij services director bij hetzelfde bedrijf. In 1997 startte Van Hamersveld bij In Time Netbuilding, een bedrijf dat in 2001 werd overgenomen door Dimension Data. Dimension Data is in 2011 toegetreden tot de NTT Group.

Bij de lancering op 1 juli 2019 bracht NTT Ltd. veertigduizend medewerkers van 28 merken, waaronder NTT Communications, Dimension Data en NTT Security, samen in één onderneming. Het werkt al samen met meer dan tienduizend klanten
wereldwijd, waaronder diverse toonaangevende bedrijven in de sectoren finance, farma, telecom, energie, bouw, automotive en technologie. Met deze rebranding is NTT Ltd. in staat om klanten een ongekend breed aanbod van kennis en vaardigheden in tal van technologieën te bieden.

De aanvullende merken die in fases gecombineerd worden in NTT Ltd. zijn onder meer Arkadin, CAPSiDE, Communications Lifecycle Management (CLM), DPA, DTSI Group, Emerio, e-shelter, Euricom, e2y, Global IP Network (GIN), Gyron, Netmagic Solutions, NTT Communications Cloud Infrastructure Services (NTT Com CIS), NTT Communications Managed Services, NTT Global Networks, NTT Indonesia Nexcenter (NTTI Nexcenter), Oakton, RagingWire, Secure-24, SQL Services, Symmetry, Training Partners, Transatel, Viiew en WhiteHat Security.

NTT Ltd. is nu in staat meer specifieke brancheoplossingen te leveren aan klanten en profiteert daarnaast van het NTT-innovatiecenter in Japan en de expertise van het wereldwijde NTT-partnernetwerk.

Andrew Coulsen, CEO Europe van NTT Ltd.: “We zijn blij dat al deze merken samenkomen onder de naam NTT. Ook ben ik blij met de benoeming van Jeroen van Hamersveld als managing director voor NTT Ltd. Netherlands. Onze keuze is op hem gevallen vanwege zijn enorme ervaring en ik ben ervan overtuigd dat de toekomst van NTT Ltd. in Nederland bij hem in goede handen is. NTT Ltd. stelt zich als technology services provider tot doel om oplossingen en diensten te bieden die klanten helpen bij hun digitale uitdagingen. Jeroen van Hamersveld zal hierin een cruciale rol hebben.”

Jeroen van Hamersveld, managing director NTT Ltd. Netherlands: “Ik beschouw het als een grote eer om leiding te mogen geven aan NTT Ltd. Netherlands. NTT is een sterk en gerespecteerd merk dat geweldige dingen doet voor klanten, maar ook voor de samenleving in het algemeen. Ik kijk ernaar uit om lokale klanten toegang te geven tot de rijke en diepgaande mogelijkheden van het NTT-merk. Samen kunnen we ambitieuze doelen behalen.”

Meer informatie is te vinden op onze nieuwe website: www.hello.global.ntt

Over NTT Ltd.
NTT Ltd. is een global technology services provider. Wij werken samen met organisaties over de hele wereld en zorgen voor resultaat door middel van intelligente technologie-oplossingen. Voor ons is intelligent gelijk aan datagedreven, connected, digitaal en veilig. Als wereldwijde ICT-provider bieden we werk aan meer dan 40.000 medewerkers en zorgen we voor een diverse en dynamische werkomgeving in 57 landen. We zijn vertegenwoordigd in 73 landen en bieden diensten in 200 landen. Together we enable the connected future.