Nu ook gay mannen bereiken met Social Partnered Promotion

Nu ook gay mannen bereiken met Social Partnered Promotion
Winq, het premium lifestylemagazine voor gay mannen, is nu ook aangesloten op Value Zipper’s Social Partnered Promotion.
Daarmee voegen we een stijlvol, uitgesproken merk toe dat een unieke doelgroep aanspreekt.
Over Winq
Winq inspireert en informeert gay mannen die bewust in het leven staan. Met thema’s als reizen, cultuur, design en maatschappelijke betrokkenheid, spreekt het magazine een hoogopgeleide en welstandige doelgroep aan; mannen van 25 tot 45 jaar die weten wat ze willen en houden van kwaliteit. Winq motiveert mensen zichzelf te zijn en volop te genieten. Intrinsiek levensgeluk laat zich immers niet in hokjes plaatsen. Deze benadering maakt Winq tot een logische en waardevolle aanvulling op Social Partnered Promotion.
Wat is Social Partnered Promotion?
Social Partnered Promotion biedt merken de mogelijkheid om via sterke mediatitels gericht en impactvol campagne te voeren. Adverteerders profiteren van de kracht van ons mediamerk: bekendheid, betrouwbaarheid en herkenbare tone of voice. Daarnaast gebruiken we gedetailleerde doelgroepdata om campagnes precies af te stemmen. We garanderen vooraf het afgesproken aantal impressies, clicks of videoplays. Het succes van deze aanpak blijkt uit de vele herhaalcampagnes van tevreden klanten.
Met de toevoeging van Winq wordt ons aanbod nog sterker en breder. Meer weten over de mogelijkheden? Kijk hier of mail naar patrick@valuezipper.nl.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.