Industry Wire

Geplaatst door Sanoma

NU.nl lanceert NON-STOP-NU

Hoofddorp, 4 september 2018 – NU.nl komt na 6 jaar met een campagne waarmee het wederom een stempel wil drukken in het nieuwsmedia landschap. De grootste nieuwssite van Nederland – met dagelijks meer dan 2 miljoen bezoekers – heeft achter de schermen over de jaren heen hard gewerkt aan het verder uitbouwen van het merk. Zowel op redactioneel, product & commercieel niveau is er geïnvesteerd om het merk naar een nóg hoger niveau te tillen. Samen met creatief strategische partner Fitzroy ontwikkelde zij NON-STOP-NU.

NON-STOP-NU is een crossmediale campagne waarmee enerzijds de mogelijkheden van de gepersonaliseerde app in de spotlight wordt gezet en anderzijds alle verschillende rubrieken, features en deals. Zo kun je met de app gepersonaliseerd nieuws krijgen op bijvoorbeeld jouw regio (NON-STOP-JOUW ROTTERDAM), kun je reageren op de artikelen (NON-STOP-JOUW MENING) en krijg je een mooi aanbod van verschillende deals (NON-STOP-JOUW DEALS).

“Op verschillende gebieden is NU.nl haar platform verder aan het uitbouwen waarvan de terugkeer van NUjij en NUuit een mooi voorbeeld zijn. “De tijd is daarom rijp om te starten met onze marketing communicatie richting onze lezers en adverteerders die vaak dezelfde pet op hebben. Wij hebben gekozen voor een creatief construct dat wij verder in de toekomst kunnen uitbouwen. Bij NU.nl x gebeuren er allerlei fantastische dingen die wij (te) weinig communiceren” aldus Miriam el Ghalbzouri Marketing Manager NU.nl .

De campagne start op televisie, online video, digital out-of-home en radio en zal dan daarna met de verschillende proposities digitaal en always-on aanwezig zijn.

Check hier de televisiecommercial: https://vimeo.com/288049960

Credits:

Bureau: Fitzroy
Productiemaatschappij: Circus Family
RTV: Inge Zoete
Sound: Massive Music

Klant: NU.nl

Hoofd Redacteur: Gert-Jaap Hoekman
Marketing Manager: Miriam el Ghalbzouri
Media planner: Lucy Rimena

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht