Nuon maakt van ondernemers energiekenners met nieuwe contentstrategie
Amsterdam, 10 mei 2017 – Nuon Zakelijke Markt wil ondernemers slimmer maken op het gebied van energie en gaat daarvoor samenwerken met contentmarketingbureau LVB Networks voor de strategie en uitvoering.
Nuon gaat naast de service en relevante energieoplossingen, als thoughtleader op het gebied van energie, ook kennis delen met ondernemers. Marije van Donselaar, Director Marketing Strategy van Nuon Zakelijke Markt: ‘Door goed te luisteren naar onze klanten, te begrijpen waar ze behoefte aan hebben en met passende oplossingen te komen zijn wij echt een energiepartner van ondernemend Nederland. Door onze kennis en de informatie waarover wij beschikken te delen met bedrijven, leren we ze bewuster, duurzamer en slimmer om te gaan met energie. Dat doen we met behulp van een always-on-contentstrategie die we voor verschillende kanalen inzetten. Door ze inzicht te geven in de belangrijkste kengetallen, benchmarks en praktische voorbeelden, maken we ze bewuster van de rol van energie binnen hun bedrijf en leren bedrijven en ondernemers van elkaar.’
Energiekenners in de dop
LVB Networks zal binnen drie formats het hele jaar door voor Nuon Zakelijke Markt de content maken. Zo zal onder andere met video een inkijkje worden gegeven bij bijzondere locaties en bedrijven in Nederland en zal veel van de bij Nuon beschikbare informatie waar bedrijven en ondernemers behoefte aan hebben, breed gedeeld gaan worden.
Over Nuon Zakelijke Markt
Nuon, onderdeel van Vattenfall, is een energieonderneming die elektriciteit, energie-gerelateerde producten, gas, warmte en koude produceert en levert. Met circa 4.400 medewerkers bedient Nuon circa 2 miljoen klanten. Een betrouwbare, betaalbare en zo schoon mogelijke energielevering staat daarbij centraal. Nuon Zakelijke Markt richt zich specifiek op de grootzakelijke markt, bedrijven met een grootverbruik aansluiting, en bedient ruim 15.000 klanten.
Over LVB Networks
LVB Networks is gespecialiseerd in communicatie ‘om de inhoud’ en zet de norm in Nederland op het gebied van content marketing. LVB Networks is het grootste Nederlandse bureau dat zich volledig om de inhoud organiseert en alle creativiteit, redactionele kennis en technologische knowhow in huis heeft om content te kunnen produceren en distribueren. Dit leidt tot de inzet en productie van onder meer contentplatforms, online video’s, campagecontent, online video, tv-formats, magazines, internetvideo, public relations en social media. LVB Networks werkt onder andere voor ABN AMRO, KPMG, Ziggo, WNF, Sligro, Sanquin Bloedvoorziening, Centraal Beheer, BlackRock en Athlon. LVB Networks is de afgelopen jaren de grote winnaar geweest van de Nederlandse Content Marketing Awards en wint ook geregeld prijzen buiten Nederland. Kijk voor meer informatie opwww.lvbnetworks.nl.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.