Nutrifeed lanceert in samenwerking met Kittyhawk nieuwe website

Nutrifeed is de jongdiervoederspecialist van FrieslandCampina. Op basis van melk van de leden van FrieslandCampina produceert Nutrifeed hoogwaardige kalvermelkpoeders vanuit een 45 jaar lange historie. Een vertrouwde en veilige basis die borg staat voor een betrouwbaar, gezond en natuurlijk productassortiment. Begin juli heeft Nutrifeed in samenwerking met Kittyhawk een nieuwe website gelanceerd, http://www.nutrifeed.nl.
Nutrifeed wil haar toegevoegde waarde voor veehouders sterker onder de aandacht brengen. Daarbij gaan ze terug naar de basis: primair gericht op de veehouders die aangesloten zijn bij FrieslandCampina en de kracht die de cooperatie vertegenwoordigd. Daartoe heeft Nutrifeed samen met reclamebureau david de campagne “uit eigen stal” ontwikkeld.
In het verlengde van deze campagne heeft Kittyhawk een nieuwe website ontworpen en ontwikkeld. De nadruk ligt ook hier weer op “uit eigen stal” waarbij naast nieuws en evenementen, de focus is gelegd op “producten uit eigen stal”, “service uit eigen stal” en “kennis uit eigen stal”. De site valt op door zijn transparante en overzichtelijk design, een eenvoudige en platte navigatie en usability die gericht is op conversie: het initiëren van de eerste contactmomenten en kennismaken met de bedrijfsadviseurs.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.