Industry Wire

Ogilvy & Mather Amsterdam breidt haar team uit

Ogilvy & Mather Amsterdam heeft haar team versterkt met drie nieuwe medewerkers. Chantal van Binsbergen, Annelouk Kriele en Joeri Bakker hebben hun sporen in de reclame en marketing verdiend. Het drietal beschikt over een ruime ervaring en heeft meegewerkt aan campagnes voor nationale en internationale topmerken. Met de komst van de nieuwe collega’s geeft Ogilvy & Mather Amsterdam invulling aan haar ambitie haar succes in Nederland verder uit te bouwen.

Chantal van Binsbergen (44) is sinds januari in dienst als Strategy Director. Chantal werkte eerder als Strategy Director bij DDB, PPGH/JWT en Lowe voor merken als NS, Unilever, ABN AMRO, KPN en Grolsch. Daarna werkte ze vijf jaar als zelfstandig adviseur tot ze door Ogilvy & Mather Amsterdam werd gevraagd om de strategie afdeling te versterken. Sinds januari geeft ze verdere invulling aan de marktstrategieën van diverse lokale en internationale klanten van Ogilvy & Mather Amsterdam. “Ogilvy & Mather Amsterdam is een bijzonder bureau met goede mensen en een duidelijke signatuur qua werk en is daarmee succesvol. Ik wil graag een bijdrage leveren aan de verdere uitbouw van dat  succes.”

Annelouk Kriele (44) is 1 februari begonnen als Client Service Director en is onder meer verantwoordelijk voor de Rabobank, DELA, Coca-Cola, Center Parcs en KPN Zakelijk. Annelouk komt van Publicis Amsterdam waar ze ook CSD was. Eerder werkte ze als Strategy Director bij N=5 en PPGH/JWT en begon haar carrière als communicatiemanager bij Rabobank Nederland. “Als je gevraagd wordt door een bureau dat volop in ontwikkeling is, dan is de beslissing snel genomen. Er wordt bij Ogilvy & Mather Amsterdam al veel goed werk gemaakt door een getalenteerde groep mensen. De drive die er is, is leuk om te zien en er deel van uit te maken. En natuurlijk vind ik het leuk om voor de Rabobank, de bank waar ik ooit mijn carrière ben begonnen, te werken.”

Joeri Bakker (33) is met ingang van deze maand begonnen als Account Director. Joeri heeft in de afgelopen zeven jaar als Account Manager voor verschillende (digitale) reclamebureaus gewerkt. Eerst bij Veritate (marktleider in e-mail- en dialoogmarketing), toen bij het interactieve bureau The People’s Valley en vervolgens bij MediaMonks. De laatste drie jaar heeft Joeri gewerkt bij TBWA/Neboko waar hij als senior accountmanager werkte voor Heineken en Pearle. “Ik heb voor Ogilvy & Mather Amsterdam gekozen, omdat dit mij na drie jaar Heineken weer de kans geeft om opnieuw op één van Nederlands sterkste merken te kunnen werken, namelijk Philips. Verder gaf de kracht van het Ogilvy-netwerk en de sfeer binnen het bureau de doorslag. Je voelt dat er hier mooie dingen gebeuren.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht