Geplaatst door Twinfield

Ondernemers onbekend met voordelen SaaS

Het seminar was onderdeel van een reeks geslaagde ondernemersdagen binnen het ‘Vooruitstrevend Denken’ partnerprogramma voor accountants. ‘Vooruitstrevend Denken’ ondersteunt accountancykantoren onder andere bij het op de markt brengen van nieuwe boekhouddiensten en richt zich op bestaande en nieuwe klanten in het midden- en kleinbedrijf. Tijdens het seminar is door diverse sprekers, waaronder André Kwakernaat, de grondlegger van online boekhouden en oprichter van Twinfield, gesproken over de mogelijkheden van online samenwerken en SaaS. In het bijzonder is gesproken over de mogelijkheden voor bedrijven om samen te werken met hun accountant via een online administratie waardoor beiden altijd en overal tegelijkertijd toegang hebben tot dezelfde administratie.

“Het valt me op dat veel ondernemers nog onbekend zijn met SaaS” zegt Mark Appel, marketing manager bij Twinfield. “Tijdens de ondernemersdag heb ik gesproken met ondernemers die letterlijk op het punt stonden om tienduizenden euro’s uit te geven aan softwarelicenties. Dat is tegenwoordig echt niet meer nodig. Door de ‘Software as a Service’ af te nemen betaal je vaste abonnementkosten en beschik je daardoor altijd automatisch over de meest recente software die overal en altijd via het internet bereikbaar is.”

De ondernemersdagen zijn een initiatief van Twinfield en enkele bij haar aangesloten accountantskantoren. De Van Oers ondernemersdag was de laatste in de serie ‘Vooruitstrevend Denken’ en was met 100 ondernemers tevens het drukst bezocht.

Voor meer informatie en om volledig op de hoogte te blijven van de activiteiten van Twinfield gaat u naar www.twinfield.nl, abonneert u zich op de nieuwsbrief van Twinfield, of volgt u Twinfield via twitter: @Twinfield. Op de Twinfield blog Vooruitstrevend Denken vinden accountants en ondernemers allerhande tips op het gebied van het nieuwe 2.0 tijdperk.

Over Twinfield
Twinfield International N.V. is dé marktleider op het gebied van online boekhouden in Europa. Op dit moment worden er meer dan 80.000 administraties via Twinfield gevoerd in 22 landen. Online boekhouden via Twinfield betekent flexibel boekhouden; met abonnementsvormen voor zowel kleine- als grote organisaties. Twinfield gebruiken betekent ook efficiënt, veilig en direct informatie kunnen delen met een administratie- of accountantskantoor. Doordat Twinfield werkt als webtoepassing kan vanaf iedere plaats, op ieder gewenst tijdstip, via een veilige internetverbinding online gewerkt en gedeeld worden. Voor meer informatie over de diensten en het bedrijf bezoek: www.twinfield.nl http://www.twinfield.nl.

Over Van Oers Accountancy & Advies
Van Oers Accountancy & Advies is een dynamisch, innoverend en vooruitstrevend accountants- en advieskantoor dat zich onderscheidt door haar persoonlijke betrokkenheid en het bieden van daadkrachtige en oplossingsgerichte adviezen. Dat is waar Van Oers Accountancy & Advies al meer dan 45 jaar voor staat. Met vijf vestingen in Zuid-West Nederland en ongeveer 300 medewerkers behoort Van Oers Accountancy & Advies tot de top 20 accountants- en advieskantoren in Nederland. Een allround kantoor, gericht op kleine tot middelgrote ondernemingen in alle sectoren, zowel nationaal als internationaal. Zij helpen ondernemers met complexe ondernemingsvraagstukken. Op het gebied van accountancy en administratieve dienstverlening, op het gebied van nationale en internationale fiscaliteiten, maar ook op het gebied van fusies en overnamevraagstukken en bij arbeidsrechtelijke vraagstukken.