Ondernemers verbinden met Fortune Coffee

Zwolle – Fortune Coffee bouwt samen met Crowdmedia aan een sterk merk. Begin dit jaar sloegen zij de handen in een en werd er een contentstrategie ontwikkeld waarin het merkverhaal van de koffieleverancier centraal staat. Deze week ging de eerste content live. Het is het begin van doelgerichte contentmarketing om Fortune neer te zetten als verbindende factor tussen mensen, en ondernemers in het bijzonder.
Ondernemers verbinden met koffie vormt het middelpunt van het merk. Het is dan ook de rode draad door de contentstrategie. Fortune Coffee staat voor één contactpersoon per klant, een persoonlijke relatie, kwaliteit & service, maatschappelijke verantwoording en meer dan alleen koffie. Met dit merkverehaal benadert Fortune Coffee ondernemers in het MKB.
Crowdmedia heeft een contentstrategie voor het merk ontworpen waarin de propositie in diverse thema’s wordt geladen. Het online marketingbureau creëert en distribueert de content voor het koffiemerk en gebruikt daarvoor in eerste instantie de website, LinkedIn en Facebook. In de content wordt gestuurd op het aangaan van interactie met de doelgroep. Op die manier wordt er brand awareness en een top-of-mindpositie gecreëerd.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.