Geplaatst door OnePlus

OnePlus Nord krijgt op 21 juli ’s werelds eerste smartphone-introductie via AR

Op 21 juli onthult OnePlus zijn eerste OnePlus Nord-toestel – de nieuwste toevoeging aan de smartphone-line-up van het wereldwijde technologiemerk. Voor de introductie van de OnePlus 2 in 2015 zocht OnePlus de grenzen op en organiseerde het ’s werelds eerste productlancering in VR. Nu, vijf jaar later, gaat OnePlus opnieuw richting uit door met de introductie van de nieuwe Nord via ’s werelds eerste AR-smartphonelancering.

Als merk dat gebouwd is op de onwrikbare steun van zijn wereldwijde community, zet OnePlus zich in om gebruikers te voorzien van spannende, vernieuwende en betekenisvolle ervaringen. Dit nieuwe AR-format helpt OnePlus niet alleen de Nord op ongekend bijzondere wijze te onthullen, maar laat daarnaast gebruikers het product veilig vanuit hun eigen huis ervaren.

Paul Yu, Hoofd van OnePlus Nord: “De OnePlus Nord staat voor een nieuw begin voor OnePlus. Dit toestel geeft ons de mogelijkheid om onze technologie met meer mensen over de hele wereld te delen. Voor deze smartphonelancering willen we dat iedereen achteroverleunt en ons nieuwe toestel ervaart vanuit het gemak van hun eigen huiskamer. We denken dat de introductie van de Nord op een persoonlijkere en intiemere wijze onze ambitie weerspiegelt om de OnePlus-ervaring toegankelijker te maken voor meer gebruikers.”

De OnePlus Nord AR-introductie is te volgen via de OnePlus Nord AR App, te downloaden via de Google Play Store en Apple App Store. Het event vindt plaats op dinsdag 21 juli om 16.00 uur.

De OnePlus Nord AR App gebruiken
• Download de OnePlus Nord AR App
– Google Play Store: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.oneplus.nord.arlaunch
– Apple App Store: https://apps.apple.com/us/app/id1516787250
• Installeer de app en geef toestemming voor de AR-ervaring
• Start de app en volg de instructies voor het instellen van je avatar en de app
De AR-lancering bekijken via de AR App
• Zorg ervoor dat je een goede internetverbinding hebt
• Open op 21 juli om 16.00 uur de OnePlus Nord AR App
• Volg de instructies op het scherm om de AR-ervaring te starten
OnePlus heeft ook een fysieke AR-uitnodiging gecreëerd, die gebruikers voorziet van een unieke hands-on ervaring van het OnePlus Nord-toestel via AR. Houd het Instagram-account van de OnePlus Nord (@oneplus.nord) in de gaten om erachter te komen hoe je aan een fysieke uitnodiging komt.

De uitnodiging voor de OnePlus Nord AR-lancering gebruiken
• Download de OnePlus Nord AR App
– Apple App Store: https://apps.apple.com/us/app/id1516787250
• Installeer de app en geef toestemming voor de AR-ervaring
• Scan de QR-code op de uitnodiging om de WEB AR-ervaring te starten. Je scant de QR-code met je standaard camera-app (op Android-versies 9 en 10), Google Lens of een willekeurige QR-codescanner
• Nadat je de WEB AR-ervaring hebt gestart, scan je de AR-uitnodiging om het nieuwe OnePlus Nord-toestel van dichtbij te ervaren
Volg het Instagram-account van de OnePlus Nord (@oneplus.nord) en de OnePlus Nord AR-website voor meer updates.

Extra updates
Aflevering 2 van de ‘New Beginnings’-documentaire staat vanaf dinsdag 7 juli om 14.00 uur live op de Instagram-pagina van de OnePlus Nord. In deze aflevering gaat het OnePlus Nord-team de weg op om erachter te komen wat toekomstige Nord-klanten van hun smartphone-ervaring verwachten.

Op woensdag 8 juli zijn er weer 900 OnePlus Nord-smartphones beschikbaar voor pre-order. Net als bij de vorige pre-orderrondes geeft OnePlus merchandise weg aan de eersten die het nieuwe toestel aanschaffen.

Hoe je in Europa een pre-order plaatst voor de OnePlus Nord
• Ga naar https://www.oneplus.com/nord/pre-order
• Op de pagina betalen gebruikers twintig euro om een pre-order te plaatsen voor hun toestel
• Bij hun pre-order ontvangen gebruikers limited edition OnePlus Nord-merchandise