Industry Wire

Geplaatst door Prindustry

Online Kennissessie: Slimme grafische toekomst met Brandportal

Prindustry presenteert op 18 april een Online Kennissessie over de toekomst van communicatie. De sessie is er speciaal voor grafisch ondernemers die willen weten hoe je samen met een softwareontwikkelaar een Brandportal inzet om je klantrelatie naar een hoger niveau te tillen.

De Brandportal is een gebruiksvriendelijk platform waarmee grafische bedrijven het hele communicatieproces voor hun klanten kunnen organiseren. Het beheer, bewerken en bestellen van drukwerk en andere marketingitems. Tijdens het webinar delen experts hun kennis over de nieuwste trends in slimme automatisering. Ook komen praktijkvoorbeelden aan bod van printmanagers die het platform al succesvol inzetten, zoals de Brandportal die Prindustry samen met Drukkerij Altorffer implementeerde voor oogzorgbedrijf Alcon.

In de Online Kennissessie:
• Ontdek je de voordelen van Brandportal software:
o Grip op beheer en kosten
o Duurzamere klantrelaties
o Verhoogde efficiëntie met slimme automatisering
• Leer je van praktijkcases van succesvolle printmanagers.
• Krijg je diepgaande kennis met een live demo.
• Stel je al je vragen aan Brandportal experts!

Aanmelden:
De Online Kennissessie vindt plaats op 18 april van 10.00 – 12.30 uur.
Deelname aan het webinar is gratis en vrijblijvend. Geïnteresseerden kunnen zich aanmelden via deze link: Prindustry.nl of https://prindustry.com/nl/online-kennissessie-brandportal/

————————————————————————————

Over Prindustry:
Prindustry is een IT-bedrijf dat softwareoplossingen ontwikkelt voor het beheren, creëren en bestellen van (print)communicatie. Het is de enige softwareleverancier die het procurement proces verbindt tot aan de drukwerkproducent.
Prindustry biedt daarvoor diverse B2B softwareproducten:
• De WhiteLabelShop is een grafische webshop met een alles-in-één web2print flow voor de verkoop en inkoop van drukwerk.
• De Brandportal is er voor het beheren, creëren en bestellen van alle merkcommunicatie van brand owners.
Centraal in de softwareontwikkeling staat het automatiseren van het gehele orderproces en het verbinden met alle benodigde systemen, partners en gebruikers. Elk platform biedt een complete workflow voor bestellingen, offertes, facturatie, boekhouding, voorraad of design.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht