OnlineVisual gaat verder als DIGIWEDO

Na ruim zeven jaar gaat web development bureau OnlineVisual verder onder de naam DIGIWEDO. Deze keuze is voortgekomen uit verschillende strategische sessies in samenwerking met Heart en NOSUCH, twee strategische partners van DIGIWEDO. DIGIWEDO-oprichters Gino Stolk & Aron van Dijk leggen dit als volgt uit: “Wij waren al jaren op zoek naar een passendere, eigentijdse en uniekere naam. OnlineVisual dekte die lading niet en wij willen toch verder werken aan een echt brand. In samenwerking met Olivier en Chianna van Heart zijn verschillende sessies gedaan om tot de essentie van ons werk te komen. Op deze manier probeerden we steeds meer tot de kern te komen en in één zin uit te leggen wat wij nou precies doen: digitale oplossingen ontwerpen en creëren. Dit kan je niet beter samenvatten dan met het woord: DIGIWEDO.”
“Digitale producten maken is wat we doen. De afgelopen jaren hebben we strategische partners om ons heen verzameld om de complementaire onderdelen te leveren voor goede digitale producten. Hierbij kan je denken aan visuele identiteiten, content creatie & zoekmachinemarketing. Wij willen deze producten wel kunnen aanbieden, maar ons focus houden op wat we het leukst vinden & waar we het beste zijn: digitale producten maken.
Onze werkzaamheden kan je hierbij onderverdelen in strategie, ontwerp & digitaal. Onder het kopje strategie denken we mee over de volledige digitale strategie. We komen tot de kern en maken een overzichtelijk plan. Je hoeft daarbij niet bang te zijn voor ingewikkelde plannen en dikke stapels boekwerk. We geven je een overzichtelijk stappenplan. En dat stellen we op aan de hand van ons bewezen effectieve model. Vervolgens ontwerpen we heel graag digitale producten die er vet en anders uitzien, maar uiteraard wel intuïtief werken. Met de nieuwste technologieën ontwikkelen we deze vervolgens tot een fijn werkend digitaal product. Wil je hulp bij deze drie services? Of twee, of één? Het kan allemaal. Dit continue digitale verbeterproces hebben we vertaald in hét DIGIWEDO-model.
De aanpak
NOSUCH heeft gewerkt aan een prachtige visuele identiteit. De flexibiliteit van het logo geeft de werkwijze van DIGIWEDO uitstekend weer: wij bewegen mee met de projecten waar we aan werken. Bij aanvang van een project bepalen we de benodigde expertises en schakelen die vroeg in. Zo bepalen we telkens met een passend team hoe we dit project tot een succes kunnen maken. Zonder dat een van de expertises zijn specifieke focus hoeft te verliezen. Met deze identiteit kunnen we vooruit en kunnen we doorgroeien naar onze droom: Hét development bureau van Rotterdam worden en daarbij het eerste development bureau zijn waar de klant echt graag binnenkomt. We hebben in de Schiecentrale niet alleen een prachtig uitzicht en een fijne werkplek, maar we hebben een plek gecreëerd waar de klant graag langskomt en gezellig mee luncht om samen plannen te maken. Hiermee creëren we onderscheidt in de development branche en blijven wij doorgroeien.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.