Geplaatst door Lunagames

Ontwikkelaar Lunagames heeft meer dan 150 miljoen downloads!

Het Nederlandse Lunagames levert consumenten “dagelijkse feel good moments.” Dit doen zij door een verscheidenheid aan free-to -play games voor mobiele telefoons en tablets te ontwikkelen. Het bedrijf richt zich op de opkomende markten, zoals Brazilië , Mexico , India en Afrika. Dit doen zij voor de meest bekendste platforms, heel populair zijn ze echter op het Nokia platform. In de Nokia Store hebben zij meer dan 100 apps, met een totaal van 150 miljoen downloads!  Hoe doen zij dat? CEO Richard Hazenberg vertelt, “door onze samenwerking met Nokia hebben we beter in kunnen spelen op lokale markten” Dit is te zien aan de 300.000 tot 400.000 downloads per dag via de Nokia Store. “Het perspectief is enorm en daarom werken weg ook graag in de toekomst nauw samen met Nokia om mensen de “dagelijks feel good momenten” te geven!”

Bekijk hier het hele filmpje van Lunagames in samenwerking met Nokia:

Wil je meer weten over Lunagames en de ontwikkelaar ontmoeten? Meld je dan aan bij het voorproefje van appril.nl op maandag 13 januari 2014 in Pakhuis de Zwijger, te Amsterdam: http://www.appril.nl/events/voorproefje-van-appril/