Geplaatst door Marcommit

Ormit Talent kiest Marcommit voor het vergroten van de naamsbekendheid

14 maart 2024
Ormit Talent kiest Marcommit voor het vergroten van de naamsbekendheid
Baarn – Ormit Talent, een ambitieuze organisatie die zich richt op het ontdekken, begeleiden en ontwikkelen van jonge, unieke toptalenten, gaat samenwerken met B2B PR-bureau Marcommit voor het vergroten van de naamsbekendheid en het verstevigen van de autoriteitspositie binnen Nederland. De jarenlange ervaring met PR voor organisaties op het gebied van HR en de doordachte no-nonsense aanpak gaven voor Ormit Talent de doorslag om voor Marcommit te kiezen.

Getalenteerde stroom jonge trainees
Het is vandaag de dag voor organisaties lastig om getalenteerde en ambitieuze medewerkers te vinden. Elk bedrijf is uniek en kent eigen uitdagingen en doelstellingen. Er is behoefte aan gedreven en nieuwsgierig toptalent dat anderen inspireert en het bedrijf vooruit helpt. Ormit Talent begrijpt dat als geen ander en richt zich volledig op het ontwikkelen van bijzondere toptalenten, die ze “the special ones” noemen. Al meer dan 35 jaar is Ormit Talent actief bezig met het aantrekken en opleiden van jonge talenten die als trainees bij verschillende soorten bedrijven, zoals ASML, Coöperatie DELA, Provincie Noord-Brabant en Rabobank, aan de slag gaan. Op die manier zorgt het bedrijf voor een stroom ambitieuze jonge mensen met de drive om te groeien en te leren.

Ingrid van Tienen, Director bij Ormit Talent: “We kijken uit naar de samenwerking met Marcommit waarbinnen de focus ligt op het vergroten van onze naamsbekendheid in Nederland. We hebben grote groeiambities en Marcommit is bij uitstek hét PR-bureau dat ons hierbij kan helpen. Marcommit heeft veel vakinhoudelijke kennis over werving en kent het medialandschap door en door en beschikt daarnaast ook over uitstekende contacten met relevante journalisten in ons vakgebied.”

Marlin Goethals, Managing Director bij Marcommit: “Voor veel bedrijven is het lastig om toptalent te vinden en te behouden. Ormit Talent neemt deze zorg voor hen uit handen en is een ambitieuze speler op het gebied van HR. Met onze PR- en communicatiestrategie gaan we de naamsbekendheid en autoriteit van Ormit Talent een boost geven, zodat meer bedrijven deze HR-dienstverlener weten te vinden voor het aantrekken van jong en talentvol personeel. We kunnen niet wachten op alle mooie publiciteit die we samen gaan behalen!”

—–

Over Ormit Talent
Al ruim 30 jaar zorgt Ormit Talent voor de juiste match tussen toptalenten en topbedrijven. Met de inzet van trainees versterkt Ormit Talent teams en projecten, waardoor zij écht kunnen doorpakken. Het door CEDEO-bekroonde ontwikkelprogramma zorgt ervoor dat de trainees alle tools in handen krijgen om van elke opdracht een succes te maken. Inmiddels hebben meer dan 3.000 alumni een bijdrage geleverd aan de doelstellingen van ruim 3.500 organisaties. De wereld mooier maken kan in de visie van Ormit Talent maar op één manier: vanuit de kracht van een nieuwe generatie. Een generatie van jonge, gedreven talenten die het anders en beter willen doen. Ormit Talent heeft locaties in De Bilt, Eindhoven (Brainport) en Brussel.