Geplaatst door Outsystems

OutSystems en Deloitte breiden wereldwijde alliantie uit naar Nederland

Utrecht, 20 maart 2019 – OutSystems, leverancier van hét platform voor low-code-applicatieontwikkeling, heeft per 1 maart 2019 een strategisch partnership met consultancybedrijf Deloitte gesloten. De samenwerking is een uitbreiding van de wereldwijde alliantie tussen OutSystems en Deloitte. Met OutSystems is Deloitte in staat significante tijdwinst te boeken op digitale transformatietrajecten. De sterke relaties van Deloitte maken voor OutSystems de weg vrij naar de boardroom. Deloitte en OutSystems richten zich met het partnership op het moderniseren van legacy-systemen bij enterprise-klanten. Ook sluit OutSystems aan bij The Garage, het nieuwe initiatief van Deloitte waar co-creatie met klanten en ecosysteem-partners centraal staat.

Stephen Ward, Partner bij Deloitte Digital over het partnership: “We spreken al tijden over digitale transformatie, maar veel organisaties worden nog steeds tegengehouden door legacy-systemen. Met OutSystems overkomen we dat obstakel door een digitale schil te bouwen rondom legacy, waarmee organisaties stappen zetten in de digitale transformatie. De winnaars in deze tijd zullen de organisaties zijn die het snelst leren innoveren. Door de samenwerking zijn wij in staat om snellere time-to-value te leveren bij onze klanten en digitale transformatie te realiseren.”

Stef Koopman, Senior Director Channel & Alliances Benelux bij OutSystems: “Dit partnership met Deloitte is de bevestiging dat low-code, en daarmee OutSystems, steeds meer voet aan de grond krijgt bij enterprise-klanten. Het is een bevestiging van de volwassenheid van de markt en dat bedrijven begrijpen dat ze mee moeten in de snel veranderende markt. Door samen te werken met Deloitte verstevigen we de gezamenlijke waardepropositie, waar Deloitte de businesskennis in huis heeft en wij vanuit de technologie waarde toevoegen. Samen zijn we nog beter in staat bedrijfskritische systemen bij grote organisaties te vervangen en organisaties stappen te laten zetten in hun digitale transformatie.”

—–
Over OutSystems

Wereldwijd vertrouwen duizenden klanten op OutSystems, hét nummer één Low-Code-ontwikkelplatform voor het versnellen van applicatieontwikkeling. Gedreven techneuten hebben ieder aspect van het platform met oog voor detail ontworpen, waardoor bedrijven enterprise-grade apps kunnen bouwen en daarmee hun digitale transformatie kunnen versnellen. OutSystems is de enige oplossing die de kracht van Low-Code applicatieontwikkeling combineert met geavanceerde mobiele functionaliteiten. Daardoor kan het volledige applicatielandschap visueel gemodelleerd en geïntegreerd worden met bestaande systemen. Klik hier voor meer informatie, volg OutSystems op Twitter of bezoek het bedrijf op LinkedIn.