Geplaatst door Oxxio

Oxxio gaat terug naar de basis: energie

Oxxio wil zich volledig richten op haar kernactiviteiten: een klantgericht productenaanbod in de energie. De verbreding buiten de energiesector met Internet, TV & Bellen biedt klanten een totaalpakket, maar vraagt van de organisatie ook een andere klantbenadering. Reden voor Oxxio om de focus terug te brengen naar energie en de (online) dienstverlening aan de klant verder te ontwikkelen. Deze keuze betekent ook dat we onze dienstverlening op het gebied van Internet, TV & Bellen op termijn overdragen.

Wat betekent dit voor klanten die Internet, TV & Bellen afnemen?
Voor onze klanten met Internet, TV & Bellen hebben wij een goede oplossing gevonden: per 1 juni 2021 dragen we onze contracten voor Internet, TV & bellen klanten over aan KPN B.V. Met behoud van dezelfde voordelige tarieven en voorwaarden die onze klanten op dat moment bij Oxxio hebben. Voorlopig blijft Oxxio de dienstverlening aan deze klanten doen, ook na 1 juni, maar dan namens KPN. Dus voor vragen kun je dan nog bij Oxxio terecht. Pas na de zomer gaat Internet, TV & Bellen technisch over naar KPN.

Wat betekent dit voor klanten die energie én Internet, TV & Bellen afnemen?
Onze klanten met een Combipakket voor Internet, TV & Bellen dragen we over per 1 juni 2021 naar KPN. En het mooie is: ook daarna blijft de klant van het voordeel genieten. Het Combivoordeel wordt per 1 juni 2021 omgezet in een vast voordeel. Het voordeel wordt daarmee losgekoppeld van het energiecontract. Het contract voor energie bij Oxxio loopt uiteraard gewoon door, ook nadat we gestopt zijn met Internet, TV & Bellen.

Meer weten?
Op oxxio.nl/kpn vind je de meest gestelde vragen over dit onderwerp. Je kan je vraag ook stellen via Oxxio.nl/service of eventueel telefonisch via 088 – 89 55 980 op werkdagen van 9.00 tot 18.00 uur, zodat onze service crew je verder kan helpen.