In de newsfeed INDUSTRY WIRE kun je jouw persberichten over overnames, lancering websites of gewonnen awards plaatsen. De inhoud valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.
Thales maakt bekend dat het is uitgeroepen tot ‘Overall Leader’ in het 2022 KuppingerCole Leadership Compass for Passwordless Authentication. Het rapport merkt Thales aan als wereldwijd marktleider in wachtwoordloze...
Nutanix, leider in hybrid multi-cloud computing, kondigt het volgende tijdperk aan van Elevate, het wereldwijde partnerprogramma dat in het leven is geroepen om partnerbetrokkenheid naar een hoger niveau te...
De transitie naar een circulaire economie is één van de grote opgaven waarvoor we als samenleving staan. Het digitale productpaspoort is cruciaal om producten te kunnen hergebruiken en grondstoffen...
Vanaf vandaag is een nieuwe commercial van Specsavers op de Nederlandse televisie te zien. Hierin staat het leven van een klant centraal. De commercial maakt onderdeel uit van een...
Ondanks dat er op social media steeds meer een beweging ontstaat voor ‘Insta reality’, blijft voor velen de druk bestaan om het perfecte plaatje te delen. Vandaag, op World...
Make-A-Wish Nederland vervult al 33 jaar de allerliefste wens van ernstig zieke kinderen, Wendy gaat levensechte gesprekken aan met ouders en ervaringsdeskundigen in Levensecht de podcast.
Online Payment Platform (OPP), een gespecialiseerde betaaldienstverlener voor platformen en marktplaatsen, heeft Gabriel Dapiaggi aangesteld als Sales Manager voor de DACH-regio. Dapiaggi wordt daarmee verantwoordelijk voor het uitbouwen van...
- Vandaag, op World Mental Health Day, start Snapchat een campagne over mentale gezondheid via de ‘Here for You’ video’s in de app in samenwerking met zelfmoordpreventielijn 113 en...
Hyperion Lab startte op 6 oktober 2022 met zijn derde lichting van het Amsterdamse AI innovatieprogramma. De acht nieuwe startups (waarvan zeven Nederlands) willen met AI de wereld verbeteren.
De zevende editie van Dutch Media Week kende een zeer geslaagde vernieuwde opzet waarbij zowel professionals als liefhebbers een week lang media-innovatie en -inspiratie kregen voorgeschoteld.
De bizarre kampioensrace van Max Verstappen in Japan is de best bekeken race van dit seizoen. Dit baseert VodafoneZiggo op het internetverkeer tijdens deze Formule 1-race. Op nummer twee...
Rotterdam, 7 oktober 2022 – Tijdens de uitreiking van de Splash Awards op 6 oktober in het Muntgebouw in Utrecht