In de newsfeed INDUSTRY WIRE kun je jouw persberichten over overnames, lancering websites of gewonnen awards plaatsen. De inhoud valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.
Met maar liefst zes nominaties is iO – Campus Amsterdam namens Nederland koploper in de strijd om het winnen van Global Performance Marketing Awards. Deze prijzen belonen de slimste...
De snelgroeiende e-commerce fulfilment provider Huboo, tekent als wereldwijde officiële logistieke en fulfilment partner van West Ham United FC - uit de Engelse Premier League - een meerjarige overeenkomst.
Thales maakt bekend dat het is uitgeroepen tot ‘Overall Leader’ in het 2022 KuppingerCole Leadership Compass for Passwordless Authentication. Het rapport merkt Thales aan als wereldwijd marktleider in wachtwoordloze...
Nutanix, leider in hybrid multi-cloud computing, kondigt het volgende tijdperk aan van Elevate, het wereldwijde partnerprogramma dat in het leven is geroepen om partnerbetrokkenheid naar een hoger niveau te...
De transitie naar een circulaire economie is één van de grote opgaven waarvoor we als samenleving staan. Het digitale productpaspoort is cruciaal om producten te kunnen hergebruiken en grondstoffen...
Vanaf vandaag is een nieuwe commercial van Specsavers op de Nederlandse televisie te zien. Hierin staat het leven van een klant centraal. De commercial maakt onderdeel uit van een...
Ondanks dat er op social media steeds meer een beweging ontstaat voor ‘Insta reality’, blijft voor velen de druk bestaan om het perfecte plaatje te delen. Vandaag, op World...
Make-A-Wish Nederland vervult al 33 jaar de allerliefste wens van ernstig zieke kinderen, Wendy gaat levensechte gesprekken aan met ouders en ervaringsdeskundigen in Levensecht de podcast.
Online Payment Platform (OPP), een gespecialiseerde betaaldienstverlener voor platformen en marktplaatsen, heeft Gabriel Dapiaggi aangesteld als Sales Manager voor de DACH-regio. Dapiaggi wordt daarmee verantwoordelijk voor het uitbouwen van...
- Vandaag, op World Mental Health Day, start Snapchat een campagne over mentale gezondheid via de ‘Here for You’ video’s in de app in samenwerking met zelfmoordpreventielijn 113 en...
Hyperion Lab startte op 6 oktober 2022 met zijn derde lichting van het Amsterdamse AI innovatieprogramma. De acht nieuwe startups (waarvan zeven Nederlands) willen met AI de wereld verbeteren.
De zevende editie van Dutch Media Week kende een zeer geslaagde vernieuwde opzet waarbij zowel professionals als liefhebbers een week lang media-innovatie en -inspiratie kregen voorgeschoteld.