Meld een bericht

In de newsfeed INDUSTRY WIRE kunt u uw persberichten over overnames, lancering websites of gewonnen awards plaatsen. De inhoud valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Meld bericht aan

Industry Wire - Pagina 2824 van 2959

  • Zero Creative BV

Pepsi commercial op xyZ 3D Displays in supermarkten

Vanaf deze week zullen er enkele xyZ 3D Displays rouleren door een groot aantal Nederlandse supermarkten met daarop een unieke 3D commercial rondom de wereldwijde “Pepsi Footvolley” campagne.

  • Modern Media

Modern Media maakt In Person persoonlijk

In Person is sinds 1989 gespecialiseerd in arbeidsbemiddeling. Via uitzenden, detacheren, werving & selectie en payrolling bemiddelt zij tussen (potentiële) werknemers en opdrachtgevers in een scala aan branches en segmenten. In Person telt ruim 30 vestigingen in Nederland, Polen, Duitsland en Hongarije en bekleedt de 16e positie op de Nederlandse uitzendmarkt.

  • Green Orange digital marketing

Green Orange zet augmented reality in voor campagne BP Ultimate

Green Orange heeft voor de BP-campagne ‘BP Ultimate takes you further’ augmented reality ingezet. Het interactieve communicatiemiddel werd gebruikt in een beursstand van BP tijdens het wereldberoemde auto- en motorevenement Goodwood Festival of Speed in Groot-Brittannië. Augmented reality was het uitgelezen medium om de boodschap van de campagne krachtig tot leven te brengen. Green Orange heeft alle digital assets in deze BP-campagne gecreëerd.

  • mediaguru

Floppen.nl FLOP: Wat jij dagelijks meemaakt

Dit is de payoff van de zojuist gelanceerde website www.floppen.nl Het is een simpel concept: korte verhaaltjes over frustraties, grappige of hilarische momenten.

  • BootCreation

BootCreation.nl start innovatieve samenwerking met studenten kunstacademie

BootCreation.nl start een innovatieve samenwerking met 8 studenten van de kunstacademie in Breda. De studenten voorzien een regenlaars van een unieke print. Een gedeelte van de opbrengsten zal te goede komen aan scholing van kansarme kinderen in Indonesië. Begin augustus zullen de regenlaarzen op de website van BootCreation.nl worden verkocht.

  • ICIT

Narrowcasting van ICIT verbetert interne communicatie bij Overtoom

Na de oplevering van het corporate intranet binnen Overtoom werd onlangs ook het narrowcastingsysteem binnen de organisatie ingezet. ICIT verzorgde zowel de grafische- als technische ontwikkeling hiervan op basis van Xtive CMS. Ook werden de benodigde netwerkplayers door ICIT geleverd en geïnstalleerd.

  • Yonego B.V.

Yonego lanceert de ROI calculator

Yonego –het ROI gedreven internet marketing bureau- heeft ROIcalculator.nl gelanceerd, waarmee in enkele minutem de (potentiële) ROI (Return on Investment) van een online marketing campagne kan worden berekend.