Paragon keypartner van NIMA in 2014

Afgelopen week is de komst van Paragon als NIMA Keypartner voor 2014 in feestelijke setting formeel bekrachtigd. Het Nederlands Instituut voor Marketing (NIMA) is het ontwikkelinstituut voor professionals die zich willen ontwikkelen op het gebied van marketing, communicatie & sales. Paragon verbindt de wereld van marketing en automatisering. Een partnership ligt dus voor de hand.
Martin Huisman, algemeen directeur NIMA: “De laatste jaren speelt automatisering binnen het marketingvakgebied een steeds grotere rol om efficiënter en effectiever te werken. Kennisdeling op het gebied van marketingautomatisering blijft echter achter. NIMA en Paragon hebben elkaar gevonden om daar invulling aan te geven. Daarnaast kunnen we door het partnerschap meer activiteiten organiseren voor onze leden. Een win-win situatie dus.”
Patrick Paalman, Directeur Paragon: “Wij vervullen een rol bij het stroomlijnen van de marketingprocessen en daar is bij veel bedrijven nog winst te behalen. Marketeers worden nu vaak geleefd door de waan van de dag. Met onze oplossingen hebben zij meer tijd voor creativiteit en strategie. Onze uitdaging is om dit potentieel aan marketeers te laten zien. Marketing is en blijft mensenwerk, automatisering is echter onmisbaar geworden. Wij delen graag onze kennis op dit vlak en daar is NIMA het perfecte platform voor.”
Over Paragon, Connecting Marketing Resources since 1995
Paragon helpt marketingprocessen regionaal, landelijk en internationaal te stroomlijnen met als resultaat dat complexiteit, kosten en doorlooptijden gereduceerd worden en de kwaliteit verhoogd wordt. Paragon fungeert als bruggenbouwer tussen ICT, marketing en communicatie, met passie voor marketing en techniek. Duizenden gebruikers vertrouwen op onze software die wordt gebruikt in meer dan 40 landen. Klanten zijn o.a. Alliander, Booking.com, TNO, Opel en Achmea. Kijk voor meer informatie op de website van Paragon.
Over NIMA
Het Nederlands Instituut voor Marketing (NIMA) is het ontwikkelinstituut voor professionals die zich willen ontwikkelen op het gebied van marketing, communicatie, sales en marktonderzoek. Om deze ontwikkeling te stimuleren kan de marketeer op ieder gewenst moment, via verschillende leervormen en op ieder niveau zijn/haar persoonlijke groei en professionele ontwikkeling in het vak bewerkstelligen met behulp van NIMA. Ga voor meer informatie naar de website.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.