Geplaatst door PauwR Digital Marketing

PauwR verkozen tot Great Place To Work 2018

PauwR mag zich voortaan Great Place To Work noemen. Het digital marketingbureau eindigde dinsdag 27 maart bij de feestelijke bekendmaking in Amsterdam in de categorie tot 50 werknemers als hoogst genoteerde nieuwkomer op de derde plaats. De lijst van beste werkgevers is samengesteld op basis van uitgebreid onderzoek van Great Place to Work® Nederland.

Great Place to Work® Nederland beoordeelt organisaties onder meer op werkplezier, vertrouwen in de werkgever, mate van trots van werknemers en bedrijfscultuur. Op basis van de antwoorden van medewerkers op een vragenlijst van 58 stellingen en de evaluatie van het werkgeversbeleid wordt de lijst van Best Workplaces van Nederland bepaald. Alleen organisaties die op beide onderdelen de minimumscore behalen mogen een jaar lang de Best Workplace titel voeren.

Plezierige werkgever
“Voor ons is de verkiezing een geweldige bekroning. Medewerkers geven hiermee aan dat PauwR een fijne werkgever is waar je elke dag met plezier met plezier naartoe gaat. En dat is dé reden dat ik PauwR vijftien jaar geleden begon. Deze uitverkiezing maakt me intens trots en gelukkig”, zegt managing partner Pieter Voogt, die benadrukt dat ontwikkeling een absolute kernwaarde is binnen PauwR. “De ontwikkeling van onze mensen staat op nummer één. Als zij werkzaamheden verrichten die ze leuk vinden en waar ze energie van krijgen, groeien zij ook het hardst. Dat leidt uiteindelijk tot digitale topcampagnes voor onze klanten zoals Coca-Cola, Expert, Trendhopper, Voetbal International, NS en Terre des Hommes waar we door onze werkwijze écht impact voor maken.”

Zelfstandig activiteiten organiseren
De organisatie uitte daarnaast lof voor de warme bedrijfscultuur van PauwR. Voogt: “Iedereen heeft de vrijheid om zelfstandig activiteiten tijdens en buiten werktijd voor te dragen en te organiseren. Een feestcommissie? Nee, daar doen wij niet aan. Waar bij veel organisaties dergelijke uitjes vanuit het management of personeelsvereniging komen en ‘verplicht’ aanvoelen om het teamgevoel van medewerkers te verbeteren, komen deze initiatieven hier vanuit alle ruim 30 medewerkers.

Zo is een aantal collega’s op eigen initiatief een weekendje naar Gent geweest. En elke week gaan we bijvoorbeeld met zijn allen naar de sportschool, als aanvulling op het dagelijkse buikspierkwartier. Je ziet niet vaak dat collega’s buiten werktijd zo hecht met elkaar omgaan.” Op het onderdeel ‘Kameraadschap’ haalde PauwR dan ook als enige van alle ‘Best Workplaces’ een score van 100%!

Over PauwR
Digital marketingbureau PauwR uit Tilburg en Amsterdam helpt bedrijven en organisaties hun advertentiebudgetten zo effectief en efficiënt mogelijk in te zetten. Dat doet ze via digitale kanalen, omdat zij ervan overtuigd is dat deze voor zowel de adverteerder als voor de ontvanger de meeste relevantie bieden, mits ingezet met de juiste hoeveelheid aandacht, verantwoordelijkheid, kennis en ervaring. PauwR blinkt uit op deze gebieden, communiceert altijd uitmuntend en gaat door waar anderen stoppen. De ontwikkeling en groei van medewerkers staat daarbij centraal.

Over Great Place to Work®
Al meer dan 30 jaar helpt Great Place to Work® wereldwijd organisaties bij het worden en blijven van een Great Workplace. Great Place to Work® doet dit door begeleiding in de ontwikkeling van een organisatiecultuur waarin vertrouwen, trots en plezier centraal staan. Great Place to Work® werkt met bedrijven, non-profitorganisaties en overheidsinstanties in 52 landen op alle continenten. Jaarlijks doen wereldwijd 6.000 organisaties mee aan dit onderzoek, die circa 12 miljoen medewerkers representeren. In totaal mogen 63 werkgevers in Nederland zich Great Place To Work noemen; 27 organisaties staan voor de eerste keer op de lijst.