Pax8 Marketplace uitgebreid met Integrations Hub en Public Storefronts

Zwolle, 12 juni 2025 – Pax8, de marketplace voor cloud commerce voor cloudoplossingen, heeft zijn marketplace uitgebreid met de Integrations Hub en Public Storefronts. Deze krachtige nieuwe oplossingen zijn ontwikkeld om de activiteiten van zijn managed service providers (MSP’s) te stroomlijnen en hun groei binnen de mkb-markt aan te jagen.
“De Integrations Hub verandert de manier waarop MSP’s technologie vinden en ontwikkelen om hun klanten te ondersteunen,” zegt Libby McIlhany, chief product officer bij Pax8. “Partners kunnen via deze centrale marketplace alle integraties die deel uitmaken van het ecosysteem van Pax8 vinden, koppelen en beheren. Op die manier hoeven ze niet langer naar compatibele tools te zoeken. Dit biedt onze partners een ongekende mate van overzicht op het integratielandschap. Er zijn momenteel 14 live-integraties beschikbaar en ruim 30 in ontwikkeling.”
Met de Integrations Hub kunnen MSP’s van Pax8 tools veilig met elkaar verbinden door gebruik te maken van authenticatie op basis van OAuth, een open standaard voor veilige, gedelegeerde toegang tot gebruikersinformatie. Partners kunnen zich op events abonneren en webhooks gebruiken om toegang te krijgen tot automation triggers die hun processen stroomlijnen. Partners genereren maandelijks al meer dan 50 miljoen publieke API-calls via het ecosysteem van Pax8, en het gebruik neemt jaarlijks met 150 procent toe.
Het nieuwe Public Storefronts biedt partners van Pax8 een eenvoudige, marketingvriendelijke tool waarmee zij hun productaanbod onder de aandacht van potentiële klanten kunnen brengen en nieuwe leads kunnen genereren. Zij kunnen Public Storefronts gebruiken via het ecosysteem van Pax8 of de oplossing rechtstreeks in hun website inbedden. De introductie van Public Storefronts vond plaats tijdens de derde editie van het jaarlijkse Pax8 Beyond-evenement in Denver. De wereldwijde uitrol is gepland op 15 juli.
Public Storefronts biedt ingebouwde leadgeneratie via de “Contact Us”-functie, aanpasbare branding-opties en een simpel activeringsproces in vijf stappen via de Pax8 Marketplace-interface. Partners kunnen hun bestaande storefront-content gebruiken zonder de noodzaak om afzonderlijke catalogi te beheren.
Deze innovatieve nieuwe oplossingen sluiten aan op de missie van Pax8 om zijn MSP’s in staat te stellen niet alleen infrastructuur en licenties te beheren, maar ook waarde te halen uit AI. Het platform van Pax8 ontsluit een toekomst waarin mkb’s hun activiteiten kunnen opschalen door middel van automatisering en AI-agents en MSP’s kunnen uitgroeien tot de architecten van deze transformatie.
Meer informatie over Pax8 is beschikbaar op www.pax8.com.
Over Pax8
Pax8 is de technologie marketplace van de toekomst. Het bedrijf brengt partners, leveranciers en kleine tot middelgrote bedrijven (mkb’s) samen via AI-gebaseerde inzichten en uitgebreide productondersteuning. Via een wereldwijd partnerecosysteem van bijna 40.000 managed service providers (MSP’s) helpt Pax8 het mkb door software en diensten te bieden die hun groei stimuleren en security verbeteren. Pax8 richt zich op het innoveren van cloud-commerce op grote schaal en stimuleert klantwerving en het gebruik van meerdere oplossingen binnen het complete ecosysteem.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.