Industry Wire

Geplaatst door Pegasystems

Pegasystems wint twee awards in de categorie Customer Product van het jaar 2016

Amsterdam, 20 januari 2016 – Pegasystems Inc. (NASDAQ: PEGA), de softwareleverancier van strategische bedrijfsapplicaties voor toonaangevende organisaties wereldwijd, maakt bekend dat toonaangevend technologiemediabedrijf TMC de applicaties Pega Customer Service en Pega Marketing heeft uitgeroepen tot award winnaars in de categorie Customer product van het Jaar 2016. Dit is het tweede opeenvolgende jaar dat Pega Customer Service wordt beloond met deze award.

De awards zijn het bewijs van hoe bedrijven zich met behulp van Pega Customer Service en Pega Marketing kunnen onderscheiden in klantcontact. Pega Customer Service beheert de complexiteit van de hedendaagse customer journey door te anticiperen op klantbehoeften, klanten in contact te brengen met de juiste mensen en systemen en servicemedewerkers te sturen en begeleiden tijdens elke interactie met de klant. Pega Marketing biedt intelligente suggesties voor interactie zonder al te veel ruis over de verschillende kanalen. Dit resulteert in gestroomlijnde, gepersonaliseerde marketinginspanningen waarin de klant centraal staat. De krachtige Customer Decision Hub zorgt ervoor dat beide applicaties gegevens van de klant realtime kunnen analyseren. De voorspellende, zelflerende analytics bieden suggesties voor de best mogelijke vervolgactie.

De 2016 Customer Product of the Year Awards zijn een erkenning voor leveranciers die de call center-, CRM- en teleservicesector vooruit helpen. De awards worden uitgereikt door TMC, een toonaangevend business-to-business en geïntegreerd marketingmediabedrijf voor de communicatie-en technologie-industrie. Ze vormen een erkenning voor producten waarmee organisaties niet alleen aan de verwachtingen van de klant voldoen maar deze zelfs kunnen overstijgen.

“De Customer product van het jaar awards 2016 zijn een beloning voor bedrijven die uitstekende oplossingen bieden om uit te kunnen blinken in customer engagement”, aldus Rich Tehrani, CEO van TMC. “Pega Customer Service en Pega Marketing zijn innovatieve oplossingen en we zijn verheugd om te zien hoe Pegasystems de CRM-sector blijft versterken.”

“Het leveren van basic klantenservice en marketingcampagnes aan klanten volstaat niet meer. Met de toenemende verwachtingen van de klant zijn organisaties genoodzaakt om hun strategieën naar een hoger niveau te tillen. Dat wil zeggen meer personalisatie en relevantie tijdens elke interactie met de klant “, aldus Derk-Jan Brand, directeur Pegasystems Benelux. “We zijn ontzettend trots op het winnen van deze awards. Het is een beloning voor Pega’s continue inspanningen voor een evoluerende CRM-markt, zodat onze klanten de meest tevreden en loyale klantenkring kunnen realiseren en behouden.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht