Industry Wire

Geplaatst door Sterk Merkregisseurs

Sterk Reclamebureau en Mark@ing samen verder als Sterk Merkregisseurs

De bureaus Sterk Reclamebureau uit Eindhoven en Mark@ing uit Waalwijk hebben de handen ineengeslagen. De organisatie, totaal 20 medewerkers, combineert daarmee twee expertises: strategische branding en datagedreven marketing. Vanaf deze maand gaan de bureaus verder onder de nieuwe naam: Sterk Merkregisseurs.

Met de combinatie biedt het nieuwe bureau opdrachtgevers meer grip op inspanningen en processen, om samen te werken aan voorspelbare merkgroei. Klanten krijgen daarmee meer regie over hun eigen merk.

Mede-eigenaar Patrick van der Sommen:
“De specialismen van de bureaus vullen elkaar perfect aan. Door toevoeging van datagedreven marketing kunnen we onze klanten nog betere resultaten leveren.”

Mede-eigenaar Koen Paquay:
“Door strategische branding aan onze digitale diensten toe te voegen, bieden we onze klanten regie over hun merk en stellen we ze in staat zich echt te richten op de toekomst.”

Merkregie model
De zelfontwikkelde methode die Sterk Merkregisseurs hanteert is het Merkregie model, een aanpak om continue bezig te zijn met de ontwikkeling van het merk. Het model biedt klanten inzicht in de werkzaamheden en continue zichtbaarheid van hun merk. Dat leidt tot meer regie, consistentie en succes voor de lange termijn van het merk.

Sterk Academie
Het bureau biedt diensten op het gebied van branding en campagnes, digitale marketing en content, met als uiteindelijke resultaat voorspelbare merkgroei. Naast deze diensten biedt het bureau ook een opleiding: de Sterk Academie, waarin deelnemers via praktische trainingen en inzichten verder vooruit kunnen kijken.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht