Geplaatst door Payper

Peter Hulsbos en Siemon van den Berg nieuwe leden Raad van Advies Payper HRM

BREDA/AMSTERDAM – Payper HRM breidt de Raad van Advies (RvA) uit met Peter Hulsbos en Siemon van den Berg. Hulsbos was van 2000 tot 2009 managing director van Tempo-Team Group en aansluitend, tot oktober 2014, bij detacheerder Yacht. Van den Berg is ict-ondernemer en ceo van The Datacenter Group.

“Payper heeft eerder de ambitie uitgesproken om mee te spelen in de top van de markt die flexibilisering van de arbeidsmarkt faciliteert. Verdere professionalisering is hierbij een must. Dat is voor Payper een belangrijke reden geweest om een Raad van Advies in te richten en deze verder uit te breiden”, vertelt financieel directeur Eric Snoeren.

De omzet van Payper is in het derde kwartaal met 61,7% gegroeid ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar en bedroeg € 15,2 miljoen. De totale omzet over Q1 tot en met Q3 komt hiermee uit op € 42,4 miljoen en ligt 79% hoger ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar.”

Payper, your people’s employer

Payper, your people’s employer biedt hrm dienstverlening en hr-oplossingen, zoals salarisadministratie en payrolling. Daarbij handelt Payper vanuit het principe van “goed werkgeverschap”, ook voor flexwerkers. Tevens biedt Payper backoffice services aan zelfstandig uitzendbureaus. Meer informatie op www.payper.nl.