Industry Wire

Geplaatst door Pickle Factory

Pickle Factory het nieuwe bureau van Hertog Jan

Pickle Factory heeft het strategische account van Hertog Jan verworven. Na een succesvolle social media campagne ontwikkelde Pickle Factory een campagnestrategie waarin liefde voor bier centraal staat en won daarmee het account. Vanaf begin 2012 zullen de eerste nieuwe uitingen te zien zijn, waaronder in elk geval een social media platform, nieuwe TV commercials, online advertising en POS materiaal.

“Hertog Jan is een van de weinige merken waar de focus op het bier zelf ligt. Het merk is net zo authentiek als het product. Er zit een diepe liefde bij de brouwers die Hertog Jan elke dag weer brouwen. Tijdens De Proeverij campagne ondervonden we dat die liefde van twee kanten komt, want ook de mensen die Hertog Jan drinken zijn zeer gepassioneerd over hun bier. Ideaal voor een interactieve campagnestrategie.” vertelt Krijn Smits, creatief directeur van Pickle Factory.

Eerder dit jaar ontwikkelde Pickle Factory de social media campagne De Proeverij voor Hertog Jan. Nederlandse bierliefhebbers werden uitgenodigd een nieuw speciaalbier in geselecteerde cafés te proeven en te kiezen. Inmiddels is het door de liefhebbers gekozen nieuwe speciaalbier gelanceerd en draagt het de door de community bedachte naam ‘Hertog Jan Oerblond’.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht