Industry Wire

Geplaatst door 4me

Pink Elephant Education & Technology en 4me gaan partnership aan

Palo AltoPink Elephant Education & Technology en service management innovator 4me® kondigen vandaag aan dat zij nauw gaan samenwerken. Concreet betekent dit dat Pink Elephant het service management platform van 4me in Nederland en Engeland gaat verkopen en implementeren. Met de toevoeging van 4me heeft Pink Elephant nu voor elk type klant de juiste technologie in haar portfolio. Beide bedrijven hebben de ambitie om de kwaliteit van IT en enterprise service management binnen organisaties op een toekomstgerichte en kostenefficiënte manier naar een hoger niveau te tillen. Pink Elephant en 4me zien met de voortdurende en verregaande digitalisering binnen organisaties grote kansen voor de samenwerking.

 

Ramond Keesmekers, Head of Technology bij Pink Elephant Education & Technology, is enthousiast over de samenwerking: “Dankzij deze samenwerking met 4me hebben we nu voor elk type klant de juiste technologie in ons portfolio. Het 4me service management platform heeft een unieke architectuur die veel voordelen biedt voor onze klanten. Zo is het mogelijk om binnen enkele weken de basis ITSM-processen operationeel te krijgen en daar in korte tijd afdelingen als HR en Facilities aan toe te voegen. Wij noemen dit vanwege de snelheid ‘onboarden’ in plaats van implementeren. Daarnaast kunnen externe leveranciers naadloos samenwerken, waarbij de opdrachtgever de regie en het overzicht op de kwaliteit van de dienstverlening houdt. Tot slot vinden er bij 4me geen jaarlijkse, tijdrovende en kostbare, upgrades plaats. Deze gaan wekelijks op de achtergrond live zonder impact voor de klant.”

Cor Winkler Prins, medeoprichter en CEO van 4me: ”Wij verwachten veel van de samenwerking met Pink Elephant; het is voor ons belangrijk dat het onderscheidende vermogen van ons platform wordt herkend. In de gesprekken voorafgaand aan de samenwerking bleek dat beide organisaties niet alleen veel ervaring, maar ook dezelfde visie op enterprise service management hebben. Organisaties veranderen zeer snel en onze architectuur is hierop voorbereid. Dat dit ‘agile’ uitgangspunt ook door Pink Elephant als belangrijk wordt gezien, geeft ons veel vertrouwen in de samenwerking. Een partnership dat uiteindelijk de dienstverlening bij organisaties naar een hoger niveau zal tillen.”

Om organisaties kennis te laten maken met beide organisaties en wat de samenwerking voor serviceafdelingen kan betekenen, organiseren Pink Elephant en 4me op woensdag 12 april een webinar.

Over Pink Elephant Education & Technology

Pink Elephant is een wereldwijde Service Management-specialist die organisaties helpt de implementatie van best practices op het gebied van IT/Enterprise Service Management te versnellen. Dit doet Pink Elephant door middel van training, consultancy, IT-ondersteuning en ITSM-technologiediensten. Onze ITSM-oplossingen ondersteunen klanten bij hun end-to-end (Enterprise) Service Management-initiatieven door mensen, processen en technologie met elkaar te verbinden.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht