Geplaatst door BrainCreators

Podcast BrainCreators: de kunst van het pitchen!

BrainCreators kondigt vandaag een nieuwe aflevering aan van zijn podcast serie ‘The automagic podcast’!

Communicatievaardigheden en pitchen zijn belangrijke aspecten om een succesvolle onderneming te bouwen. Het kan immers helpen bij financiering, netwerken, merkbekendheid en het krijgen van feedback. Jasper Wognum spreekt daarom in deze podcast met Michael Koenka.

Michael Koenka is een ervaren ondernemer, startup mentor en pitch consultant. Michael heeft talloze startups geholpen met het ontwikkelen van bedrijfsplannen, pitchen en opschalen. Daarnaast heeft hij belangrijke bijdragen geleverd voor accelerator- en ondernemerprogramma’s van onder andere Rockstart, de Universiteit van Amsterdam en Hyperion Lab.

In de podcast legt Koenka onder andere uit waar een goede pitch aan moet voldoen, hoe je jezelf kunt onderscheiden en hoe je een succesvol AI-product in de markt zet. Daarnaast vertelt Koenka ook over zijn ervaringen bij Rockstart en Hyperion Lab.

De podcast kunt u beluisteren en downloaden via: