Geplaatst door Pollmann

Pollmann presenteert eerste online magazine

Pollmann sinds 1890 heeft haar eerste online magazine gepresenteerd. Het magazine biedt inspiratie tijdens de feestdagen om van thuis eten een feest te maken. Lezers worden verrast met een mix van recepten, video’s en cadeautips.

Het magazine is gemaakt in samenwerking met Design Bureau Eight Media en de Apeldoornse startup eZiner. De eZine techniek maakt het mogelijk rijke content te bieden, eenvoudig leesbaar op ieder device: desktop, tablet en mobile.

De stap een online magazine uit te brengen past naadloos in de strategie van Pollmann. Eerder dit jaar ontving de onderneming in Chicago de Global Honoree Award 2018. Daarmee werden ze uitgeroepen tot één van de vijf beste winkels van de wereld in hun branche. Een internationale jury prees onder andere de innovatieve wijze waarop de retailer online en offline winkelen combineert.
Het nieuwe magazine kan gratis worden aangevraagd via pollmann-magazine.nl.

Over Pollmann
Pollmann uit Arnhem bestaat sinds 1890. Online wordt het ruime assortiment aangeboden via webwinkel Servies.nl. Het familiebedrijf, waarin inmiddels de vierde generatie Pollmann actief is, biedt de grootste serviezen- en bestekcollectie van Nederland.