Geplaatst door Pondres

Pondres breidt digitaal uit met diensten en medewerkers

2 november 2015, Tilburg – Bij elk bedrijf staat de klant centraal, ook bij Pondres. Daarom richt dit bedrijf zich steeds sterker op Customer Communication Management (CCM), ofwel het volledige klant-communicatieproces. Pondres ontzorgt bedrijven hierbij en verschaft de nodige kennis, ervaring en middelen om tot een unieke, gepersonaliseerde interactie te komen. Om de huidige kwaliteit van dienstverlening te kunnen blijven bieden, is Pondres hard aan het uitbreiden op de IT-afdeling.

Personalisatie van communicatie heeft de toekomst. Door het grote aanbod van diensten én kanalen heeft de klant meer macht dan ooit. Om hem te bereiken en op het juiste moment aan te spreken, is relevante informatie essentieel. Pondres herkent deze noodzaak en zet in op datagedreven communicatie. Met het zelflerende CCM-platform kunnen real-time klantprofielen worden samengesteld op basis van offline en online gedrag. Door zo in te spelen op behoeften van de markt, creëer je een fijnere klantbeleving en hoger rendement.

De huidige digitale focus vraagt natuurlijk om meer digitale capaciteit. De vaak complexe dataprocessen moeten hanteerbaar blijven, waarvoor up-to-date software nodig is, maar ook de mankracht om daarmee om te gaan. Met het GMC Competence Center heeft Pondres de expertise in huis om het maximale uit klantcommunicatie te halen en de vooraanstaande GMC-softwareoplossingen te implementeren en optimaliseren.

Koen Arts, Manager IT bij Pondres: “Door de vernieuwing en uitbreiding van onze digitale dienstverlening komen wij voor een luxeprobleem te staan. De huidige ontwikkelingen leiden namelijk tot een enorme toename in klantvragen, met name binnen onze IT-afdeling. Om die reden is Pondres continu op zoek naar nieuw IT-talent: talent dat een fundamentele bijdrage levert aan onze dienstverlening en onze digitale focus mee versterkt.”

Over Pondres
Door persoonlijke aandacht en een intensieve samenwerking ontzorgt Pondres bedrijven bij hun datagedreven communicatie en fulfilment. Het bedrijf biedt de kennis, ervaringen en middelen die nodig zijn om tot een unieke en gepersonaliseerde interactie met klanten te komen: van de verzorging van data, de boodschap en de kanaalkeuze tot aan omnichannelmarketing.

Pondres staat bedrijven bij als regisseur, adviseur en uitvoerder in het volledige communicatieproces. Dit maakt Pondres de hartslag van de communicatie. Ga voor meer informatie naar digitaal.pondres.nl; ook de vacatures kun je hier allemaal vinden.