Populaire aanbiedingensite investeert in trouwe bezoekers

JouwAanbieding.nl koopt drieletter-domein JAB.nl zodat bezoekers nog sneller de aanbiedingen van vandaag kunnen bekijken. De inzet van deze snelkoppeling biedt ook andere mogelijkheden voor de populaire aanbiedingenwebsite die onlangs haar bezoekers trakteerde op het spelprogramma ‘Jouw Aanbieding’.
Sinds vandaag kunnen vaste gebruikers van JouwAanbieding.nl nog sneller de dagelijkse aanbiedingen bekijken door te surfen naar JAB.nl. Promodeals B.V., initiatiefnemer van het populaire aanbiedingenoverzicht, verwierf deze maand het drieletter-domein met als voornaamste reden deze te gebruiken als snelkoppeling naar de website. Het domein uit 1999 maakt het niet alleen koopjesjagers nog makkelijker om naar de website te navigeren, maar brengt ook een oplossing voor een ander ingewikkeld vraagstuk binnen het online bedrijf.
Al maanden worstelt de online publisher uit ‘s-Hertogenbosch met de vraag welke URL doorverwijs-service te gebruiken om links in te korten op haar social media kanalen. Met de aankoop van het drieletter-domein JAB.nl kan Promodeals B.V. vanaf nu zijn eigen doorverwijs-service inzetten. Twan Pulles, initiatiefnemer van JouwAanbieding.nl, licht dit als volgt toe: “Het grote probleem bij het gebruik van een externe URL inkort-service is dat het functioneren van de link volledig in handen ligt van een onbekende externe partij. Als gebruiker heb je geen enkele garantie of de ingestelde link in de toekomst actief, reclame-vrij of onaangepast blijft.”.
Naast de aankoop van het drieletter domein investeerde JouwAanbieding.nl dit jaar ook op een andere manier in haar trouwe bezoekers. Onlangs bracht de aanbiedingenwebsite in samenwerking met TowelTV de eerste afleveringen van het spelprogramma ‘Jouw Aanbieding’. In totaal acht afleveringen gaan Miljuschka Witzenhausen (bekend van TMF) en Sjaak-Pieter van Es (bekend van de carnavalskraker “Zachte G, Harde L”) op zoek naar twee kandidaten die een opmerkelijke opdracht durven uitvoeren voor een aantrekkelijk geldbedrag. De kandidaten voeren beiden de opdracht uit en de kandidaat met het laatste bedrag wint zijn inleg; de ander krijgt helemaal niks. De afleveringen van het eerste seizoen zijn momenteel te bekijken op www.jouwaanbieding.nl.
Promodeals B.V. lanceerde deze zomer in samenwerking met EEN Media BV de website Boetiek.nl. Boetiek bundelt de assortimenten van meer dan 150 fashion webshops wat resulteert in één boetiek met meer dan 500.000 mode items van meer dan 3.000 merken. In de eerste weken verwelkomde de nieuwe Nederlandse mode zoekmachine een groot aantal fashion liefhebbers en realiseerde naar eigen zeggen een onverwacht groot aantal verkopen.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.