Prijswinnend creatief duo Rens Quirijnen en Helen Fernando stapt over van TBWANeboko naar DEPT®

DEPT® breidt verder uit en versterkt het creatieve team in Nederland met de komst van het creatieve duo Rens Quirijnen en Helen Fernando. Beiden treden toe als Associate Creative Directors en brengen samen meer dan tien jaar ervaring mee in het ontwikkelen van prijswinnende campagnes voor merken als Ford, Volvo en Philips.
Quirijnen en Fernando maken de overstap na bijna vijf jaar bij TBWANeboko, waar zij werkten aan campagnes voor onder andere Albert Heijn, McDonald’s en NS. Eerder waren zij actief bij bureaus als Ogilvy, FHV/BBDO, Grey en Het PR Bureau. Hun werk werd bekroond met meer dan dertig nationale en internationale prijzen, waaronder vijf Cannes Lions.
Het duo staat bekend om het combineren van scherpe inzichten met sterke ideeën. Waar zij hun loopbaan begonnen met opvallende PR-stunts en activaties, richten zij zich inmiddels op geïntegreerde 360°-campagnes en tv-commercials met zowel culturele als zakelijke impact.
Rens Quirijnen en Helen Fernando: “Toen onze gesprekken met DEPT® begonnen, waren we direct enthousiast over de mensen en de energie. Er heerst hier een groot gevoel van optimisme en positiviteit. In combinatie met de internationale creatieve kansen voelt de keuze heel natuurlijk. We kunnen niet wachten om samen met inspirerende mensen mooi werk te maken, dat is het mooiste deel van dit vak.”
Ramin Bahari, Creative Director bij DEPT® Nederland: “Rens en Helen zijn het type creatieven dat scherpe inzichten weet te vertalen naar grote ideeën die cultuur kunnen raken. Het werk dat zij hebben gemaakt spreekt voor zich, maar vooral hun nieuwsgierigheid en positieve houding sluiten naadloos aan bij de mentaliteit van DEPT®. Ik kijk ernaar uit om samen met hen werk te maken dat ertoe doet.”
De komst van Quirijnen en Fernando volgt op de recente uitbreiding van het wereldwijde creatieve leiderschap bij DEPT®, waaronder de benoeming van Ben Williams als Global Chief Creative Officer, Carla del Porto als Executive Creative Director in de Verenigde Staten en Käthe Lisson als Executive Creative Director & VP Creative voor de DACH-regio. Deze uitbreiding onderstreept het sterke jaar van DEPT®, waarin het bureau voor het vierde jaar op rij werd uitgeroepen tot Webby’s Agency Network of the Year en bekroond werk leverde voor Just Eat Takeaway, NVIDIA en OpenAI.
Meer informatie: www.deptagency.com
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.