Geplaatst door Amazon

Prime Day Deals Preview: 21 en 22 juni – twee dagen lang heel veel korting

Prime Day Deals Preview: 21 en 22 juni – twee dagen lang heel veel korting op meer dan 2 miljoen deals wereldwijd.

Prime Day begint op maandag 21 juni om 00:00 uur en biedt 48 uur lang non-stop deals op Amazon.nl.

Prime-leden op Amazon.nl krijgen toegang tot heel veel korting en deals van topmerken zoals Bose, Bosch en Philips.

Tijdens Prime Day biedt Amazon wereldwijd meer dan 2 miljoen deals aan. In Nederland en België krijgen Prime-leden toegang tot duizenden deals op Amazon.nl. Het tweedaagse deals-evenement heeft meer deals dan alle Prime Day edities tot nu toe en start op 21 juni om middernacht (00:00 uur) met 48 uur non-stop deals. Prime Day-deals zijn voor iedereen: van tech-liefhebbers tot tuiniers, hobbyisten tot hobbykoks, studenten tot zelfs huisdieren. Kortom, tijdens Prime Day kunnen Prime-leden alles vinden wat zij de komende zomermaanden nodig hebben. Ben je nog geen Prime lid of wil je meer weten? Iedereen kan zich aanmelden voor Amazon Prime en het lidmaatschap 30 dagen gratis uitproberen. Meer informatie op Amazon.nl/primeday of Amazon.nl/prime. Je kunt betalen met iDEAL of creditcard. Behalve een grote selectie aan deals op Prime Day, biedt een Prime-lidmaatschap veel meer. Met Prime kunnen leden in Nederland en België gebruik maken van onbeperkte snelle, gratis verzending, onbeperkte toegang tot award-winnende films en tv-series met Prime Video, gratis games en in-game content met Prime Gaming en onbeperkte opslag van foto’s met de Amazon Photo app.

Prime Day- deals preview

Prime Day in 2021 biedt het hoogste aantal deals ooit aan in het zevenjarige bestaan van het deals-evenement. Naast de beste deals van de dag van bekende merken en producten, kunnen Prime-leden ook de speciale Lightning deals vinden. Goed om te weten: Lightning deals zijn extra scherp geprijsd, tijdelijk en beperkt beschikbaar, kunnen snel uitverkocht raken, maar ook op verschillende momenten terugkeren. Om tijdens de 48 uur van Prime Day geen enkele deal te missen, raden we klanten aan de website regelmatig te checken, want de deals selectie wordt voortdurend ververst.

Dit is slechts een kleine selectie van enkele van de beste Prime Day-aanbiedingen:

· Amazon Apparaten: Bespaar €50 op Kindle Paperwhite, €35 op Echo Dot International Version, €30 op Echo International Version, Kindle, en Ring Stick Up Cam, en €20 op Ring Video Doorbell Wired.

· Wireless: Bespaar tot 18% op Apple iPhone & Watch

· Elektronica: Bespaar tot 30% op Bose koptelefoons en speakers, en Philips huishoudproducten

· Computers: Bespaar tot 50% op een Chromebook Laptop van HP, Lenovo en Acer; bespaar ook 45% op Logitech PC accessoires

· Gaming: Bespaar tot 40% op Logitech gaming accessoires