Industry Wire

Geplaatst door Autoscout24

Proxistore en AutoScout24 sluiten een eerste samenwerkingsakkoord af voor de Belgische markt

AutoScout24, Belgische en Europese koploper in sites voor automobielzoekers, kondigt een strategisch handelsakkoord aan met het bedrijf Proxistore, koploper op de markt van de gegeolokaliseerde “display”-reclame.

Dankzij de technologie van de gegepatenteerde geolokalisatie van Proxistore, is AutoScout24 van plan enerzijds zijn verkoopresultaten uit reclame te verbeteren, maar anderzijds ook zijn service die het aan concessiehouders verleent. De samenwerking berust op de geolokalisatie in real time van het volledige publiek van de Belgische site van AutoScout24, het ter beschikking stellen van tools en een verkoopssimulator voor AutoScout24, evenals de gegeolokaliseerde verspreiding van advertentieruimte die door de uitgever zelf wordt verkocht.

Dit akkoord slaat terug op België, maar ook andere dochterondernemingen van de groep zijn erg geïnteresseerd.

“Dankzij deze nieuwe samenwerking, tonen we de de gehele waaier van producten die wij ter beschikking stellen van de online reclamemarkt” onderstreept Bruno Van Boucq, CEO van Proxistore. “Wij zijn bijzonder blij met AutoScout24 samen te werken, zij delen onze visie op lokale digitale communicatie en de zin om lokale concessiehouders nieuwe en doeltreffende digitale oplossingen aan te bieden.”

Citaat AutoScout24:

“Wij brengen al sinds meerdere jaren lokale digitale oplossingen voor onze professionele klanten uit de automobielsector op de markt. Het uitblijven van precieze campagnes op basis van het IP stond echter niet in overeenstemming met onze kwaliteitsfilosofie. Met Proxistore beschikken we over een doeltreffende kant-en-klare oplossing die perfect aan de noden van onze adverterende klanten voldoet alsook die van de importeurs die via concessiehouders georganiseerde evenementen willen bekendmaken.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht