QNH blijft gestaag groeien

Amsterdam, 24 juni 2014QNH Consulting, IT-dienstverlener en -kennispartner, laat ondanks de economisch lastige tijden nog steeds groei zien, zowel in omzet en winst als in personeel. De bruto omzetgroei is in 2013 gestegen met 4,3 miljoen euro naar 52,1 miljoen (9% groei) en de EBITDA is meer dan verdubbeld naar 1,3 miljoen. De nettowinst is ook meer dan verdubbeld naar 0,8 miljoen euro. Daarnaast is QNH het afgelopen jaar gegroeid in personeel. Het aantal FTE is in 2013 gestegen naar 318 FTE (1,6% groei).

Great Place To Work
CFO Erwin van den Bosch: “Ik ben er trots op dat QNH ondanks de moeizame marktontwikkelingen gestaag blijft groeien. Dat komt mede door onze keuze om de positie van sourcing partner achter ons te laten en ons als IT consulting partner te profileren. Omdat wij net dat stapje extra zetten door mee te denken met de klant en op zoek te gaan naar het echte probleem, bouwen wij duurzame relaties met onze klanten. We zitten als trusted advisor bij onze klanten aan tafel en zo behalen we samen succes. Daarnaast doen wij ons best om onze medewerkers een prettige werkplek te bieden, waar veel ruimte is voor groei en ontwikkeling, zodat zij hun werk goed en met plezier kunnen uitvoeren. QNH staat dit jaar opnieuw in de top 20 van Great Place To Work, wat een belangrijke erkenning is voor ons werkgeverschap.”

——————————-

Over QNH Consulting

QNH helpt organisaties met het bijsturen en verbeteren van hun bedrijfsvoering door de inzet van slimme IT-oplossingen. Hierdoor kunnen organisaties via IT innoveren en beter presteren. De dienstverlening van QNH richt zich op het optimaliseren van de informatievoorziening, onderliggende IT-architecturen, applicaties en mobiele toepassingen. Het bedrijf verbindt nieuwe technologieën met bestaande en is daarbij verantwoordelijk voor advies, ontwikkeling, implementatie en beheer. QNH is in staat een totale projectaanpak te realiseren en verbindt daarbij mensen, processen en IT. Er werken 400 mensen vanuit Nederlandse vestigingen in Amsterdam, Maastricht en Groningen, en in België vanuit de vestiging in Hasselt. Meer informatie over QNH is te vinden op www.qnh.eu of volg QNH op Twitter via @qnh_nl