Industry Wire

QS solutions kiest Computer Profile voor geïntegreerde marketingaanpak

Breda, 13 augustus 2014 – QS solutions, specialist in implementaties van Microsoft Dynamics CRM, Project Server en SharePoint, heeft voor de ondersteuning van haar marketingaanpak gekozen voor Computer Profile, database marketing organisatie voor ICT-bedrijven. Een essentieel onderdeel van de marketingaanpak zijn de direct mailings. Hiervoor maakt QS solutions gebruik van de kwalitatieve database en expertise op het gebied van e-mailmarketing van Computer Profile. Met 22 themacampagnes per jaar bereikt QS solutions zo IT-managers, marketing- en salesbeslissers en de directie van bedrijven met meer dan 200 werknemers.

Jochem Dijs, Marketing Manager bij QS solutions: “Recent hebben wij de transitie gemaakt van ad hoc marketingactiviteiten naar één geïntegreerde aanpak. Hiermee willen wij prospects en klanten continu informeren en interesseren, met onze website als centrale contentbron. Ons belangrijkste doel is dan ook het realiseren van meer traffic naar de website en hierbij spelen direct mailings een belangrijke rol. Hiervoor werken we samen met Computer Profile. Op basis van haar database worden nauwkeurige segmentaties gemaakt en vervolgens verzorgt Computer Profile ook de mailing. Dankzij duidelijke rapportages en proactieve adviezen halen wij hier het maximale resultaat uit. Ten opzichte van voorgaande jaren hebben wij met onze nieuwe aanpak 30 procent meer leads gegenereerd en 40 procent meer bezoekers op onze website.”

Harry van der Lint, Managing Partner van Computer Profile: “Wij zijn trots op de mooie resultaten die QS solutions binnen een half jaar al heeft weten te realiseren. Kwalitatieve data ligt aan de basis van iedere succesvolle marketingcampagne, mits de data structureel en juist wordt ingezet. QS solutions speelt met diverse thema’s in op wat er bij de doelgroep op de agenda staat. Niet alleen organiseren zij seminars, maar voorzien ook via andere kanalen in de informatiebehoefte. Deze integrale en gestructureerde aanpak is noodzakelijk voor het omzetten van data in business.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht