Industry Wire

Geplaatst door Rackspace

Rackspace Technology helpt databedrijf Relay42 tot 500.000 gepersonaliseerde transacties per seconde te leveren

Amsterdam, 12 oktober, 2020 – Rackspace Technology™ (NASDAQ: RXT) kondigt aan dat zijn beheer van Relay’s Amazon Web Services (AWS)-IT-infrastructuur het AI-gedreven databedrijf ondersteunt om tot 500.000 gepersonaliseerde data events per seconde leveren.

Het Nederlandse Relay42 zet data om in gepersonaliseerde klantervaringen voor bedrijven zoals Air France-KLM, Heineken, Mazda en FedEx. De infrastructuur van AWS garandeert snelheid, latentie en veiligheid: alle drie essentiële aspecten van datamarketing. Relay24 kan hierdoor zijn doelstellingen, namelijk het leveren van gepersonaliseerde berichten en ervaringen aan eindgebruikers, binnen enkele seconden realiseren.

Rackspace Technology optimaliseerde ook de Cloudkosten van Relay42 via CloudHealth. Dit resulteerde in een kostenbesparing van 8.000 dollar per maand in de eerste maanden van de pandemie, zonder enige invloed te hebben op de prestaties van het platform.

Relay42 kan op mondiaal niveau uitbreiden dankzij de wereldwijde aanwezigheid van Rackspace Technology. Het bedrijf streeft ernaar de omvang van zijn Europese en Aziatische activiteiten in 2021 te verdubbelen. Ook ondersteunt Rackspace Technology Relay42 met hun verdere omschakeling en migratie naar de Cloud en maakt daarbij gebruik van de nieuwste diensten die AWS uitrolt.

Rogier van Nieuwenhuizen, CEO van Relay42: “De transformatiecultuur van Relay42 weerspiegelt die van Rackspace Technology. Beiden ontwikkelen zich continu om aan de eisen van de klant te voldoen. We zijn op weg om data op grote schaal te leveren, aan miljoenen klanten en met miljarden touchpoints. Dit wordt allemaal mogelijk gemaakt door Rackspace Technology en de Fanatical Experience op AWS die Rackspace Technology ons levert”.

‘”De voortdurende toewijding van Rackspace Technology aan klanten is indrukwekkend en Relay42 is een sterk voorbeeld van hoe klanten profiteren van onze samenwerking met dit bedrijf”, zegt Tony Van Den Berge, Managing Director van EMEA Partner Organization, Amazon Web Services EMEA SARL. “We kijken ernaar uit om samen meer waarde te creëren voor klanten, die zich op hun beurt kunnen richten op het stimuleren van de groei van hun bedrijf.”

Bert Stam, General Manager Noord-Europa bij Rackspace Technology, voegt daaraan toe: “Met de huidige wereldwijde economische onzekerheid is het bieden van excellente klantervaringen cruciaal voor de stabiliteit van het bedrijf. Relay42 loopt voorop bij het personaliseren van data. Zo kunnen ze klanten optimaal ondersteunen in deze uitdagende tijden.”
###

Over Rackspace
Rackspace Technology is een toonaangevend bedrijf op het gebied van end-to-end multicloudoplossingen. Wij ontwerpen, bouwen en exploiteren de cloudomgevingen van onze klanten op alle belangrijke technologieplatforms, ongeacht de technologiestapel of het implementatiemodel. We werken samen met onze klanten in elke fase van hun cloudreis, zodat ze applicaties kunnen moderniseren, nieuwe producten kunnen bouwen en innovatieve technologieën kunnen toepassen. Lees meer op: www.rackspace.nl.

Over Relay42
Relay42’s platform voor Intelligent Journey Orchestration stelt bedrijven in staat om waardevolle klantrelaties te creëren door gebruik te maken van slimme technologie die gefragmenteerde interacties omzet in gestroomlijnde customer journeys. Relay42 geeft bedrijven de vrijheid, flexibiliteit en snelheid om duurzame klantrelaties op te bouwen door waardevolle klantdata als uitgangspunt te nemen.

Gerenommeerde bedrijven als Air France-KLM, Heineken, Mazda en Fedex vertrouwen op Relay42 om real-time te kunnen inspelen op klantbehoeften, op elk gewenst kanaal, zowel offline als online. Relay42 is het enige platform dat AI-gedreven customer journeys in real-time kan verbinden aan alle systemen en touchpoints.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht