Industry Wire

Geplaatst door VEA

RA*W University en VEA op zoek naar ‘The Next Big Thing’ tijdens 24Academy

Op 31 oktober 2017 vindt 24Academy plaats. Samen met Het Grote Marketing Congres en de Effie Awards vormt dit het 24Festival. Tijdens 24Acadamy, het congres speciaal voor studenten, gaan RA*W University en VEA op zoek naar The Next Big Thing. Ruim 380 studenten – met ambitie in marketing, communicatie en media – kunnen hier de laatste trends en de nieuwste ontwikkelingen binnen de creatieve industrie ontdekken. Variërend van blockchain technologie tot future innovation labs en van neuromarketing tot VR & AR. 

“Door de snelheid van alle technologische ontwikkelingen, merken we dat het voor studenten lastig is om een helder beeld te vormen van hun mogelijkheden binnen de creatieve industrie”, aldus Jorn Dost – bestuurslid van RA*W University. Om hier meer inzicht in te geven is het centrale thema van 24Academy dit jaar ‘The Next Big Thing’: innovaties die de creatieve industrie de komende jaren blijvend kunnen veranderen.

VEA en RA*W University

Om een gevarieerde line-up te kunnen programmeren, werken RA*W University en VEA nauw samen. Inspiratie en persoonlijke ontwikkeling zijn voor beide organisaties gedeelde doelen.

Juliette Hammana – Communicatiemanager bij VEA: “Het Grote Marketing Congres en de Effie Awards zijn evenementen die gericht zijn op professionals in het vak. Studenten zijn onze toekomst en daarom is het belangrijk dat ook zij aansluiting vinden bij de mogelijkheden in advertising.”

 

Line-up

Studenten kunnen kiezen uit twaalf verschillende sessies met uiteenlopende onderwerpen. Zo geven Diederik Veelo (Head of Innovation) en Vincent Lammers (Head of Design & Animation) een kijkje in de keuken van het Innovation Lab van Ambassadors. Xurux laat zien welke mogelijkheden blockchain technologie biedt in relatie tot advertising. En Andries van der Leij (Head of Research & Development – Neurensics) leert hoe processen in onze hersenen kunnen helpen om consumentengedrag te begrijpen en marketingstrategieën te verbeteren. Dit is slechts het topje van de ijsberg. Het volledige programma is terug te vinden op de website.

Kaartverkoop

24Academy vindt dit jaar plaats op 31 oktober 2017 van 09:30 tot 12:30 in het Concertgebouw te Amsterdam. Tickets zijn nu te koop via deze link.

————

Over RA*W University

RA*W University heeft als doel om studenten met de creatieve industrie te verbinden en vice versa. Het jonge zusje van stichting RA*W opent deuren, breekt muren en inspireert de volgende generatie. In samenwerking met bureaus organiseert RA*W University sessies om studenten inzicht te geven in verschillende functies en organisaties binnen de creatieve industrie. Het hoofddoel is om studenten te laten zien wat zich daadwerkelijk in de reclamewereld afspeelt. Om dit te bereiken is RA*W University diepgeworteld in de Nederlandse reclame-industrie en werken zij o.a. samen met verschillende onderwijsinstellingen en de young talent-programma’s van ADCN & VEA.

Over VEA

De VEA is de vereniging van de toonaangevende communicatie adviesbureaus in Nederland. VEA zet zich in voor drie belangrijke pijlers: Inspiratie, belangenbehartiging en professionele ontwikkeling. Daarom staat de VEA klaar voor iedereen die in de reclamewereld werkt of wil werken.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht