Industry Wire

Reclameverhuizer in nieuwe campagne voor KPN Zakelijk

Amsterdam, 1 december 2014 – Kees Koenders is mede-eigenaar van het verhuisbedrijf Coulance. Het vaste verhuisbedrijf van meerdere Amsterdamse reclamebureaus. Zo ook van Ogilvy & Mather, die in hem het perfecte verhaal zagen voor een nieuwe campagne voor KPN 4G zakelijk.

Al bijna 50 jaar zit Kees Koenders in het transport- en verhuisbedrijf dat zijn vader in 1944 oprichtte. Door de jaren heen heeft hij de tijden compleet zien veranderen. En de zaken ook. In zijn loods prijkt nog een oude verhuiskoets. Alleen de paarden ontbreken. Ook hangt de gang vol met zwart-wit foto’s van het bedrijf door de jaren heen.

Kees vertelt er prachtig over in de mini-docu die Ogilvy & Mather over hem maakte. Ook zijn 94-jarige vader die het bedrijf oprichtte is aan het woord. Over hoe het vroeger allemaal ging en hoe het nu gaat. Want: “Als je niet verandert blijf je stilstaan, en als je stilstaat schiet je niet op.” Deze Cruyffiaanse wijsheid van Kees Koenders is meteen het idee achter de campagne voor KPN; Zaken veranderen. Maar hoe zouden zaken veranderen wanneer je optimaal gebruik maakt van 4G?

Op kpn.com/4gverandertdezaak krijgt Kees hiervoor een aantal passende suggesties. Met dit verhaal wil KPN alle MKB-ondernemers in Nederland inspireren om na te denken over de toekomst van hun bedrijf. En de rol die 4G van KPN daarin kan spelen. De campagne wordt aangejaagd via eDM, bannering en social.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht