Industry Wire

Geplaatst door Eliza was here

Reisorganisatie Eliza was here stelt engagement centraal

Reisorganisatie Eliza was here stelt engagement centraal
Lange Tafel in het Gras groot succes onder reisgenoten van Eliza

Utrecht, 08.10.2013. Ruim tweehonderd enthousiaste genodigden schoven in september aan bij Eliza’s Lange Tafel in het Gras om hun vakantieverhalen te delen en het nazomergevoel zo lang mogelijk vast te houden. Reisorganisatie Eliza was here nodigde ambassadeurs en nieuwe reisgenoten aan tafel uit voor een culinair buitendiner op verrassende locaties. Engagement staat hierbij centraal voor de reisorganisatie. Gezien de grote groep repeaters, welke meer dan 30% is, sluit dit goed aan. En hier blijft het niet bij. Ook de nieuwe website speelt hier op in.

Blote voeten in het gras, lokale verse producten op tafel en een koel glas wijn binnen handbereik. Dat klinkt in de oren van Eliza als een perfecte nazomerdag. Hoewel zij normaal gesproken de zomer graag verlengt op adembenemende locaties in het buitenland, heeft zij ook in eigen land de meest prachtige plekjes ontdekt. Eliza zou Eliza niet zijn als ze deze ontdekkingen niet het allerliefste met haar ambassadeurs zou delen. Daarom schoof zij in september vijf maal aan tafel met een aantal bekende en minder bekende reisgenoten.

“Geen mooier moment dan september om samen met onze klanten het vakantiegevoel nog even vast te houden”, vindt Nicole Scheerens, senior marketeer bij Eliza was here. “Veel van onze gasten zijn net terug van hun vakantie. Op onontdekte plekjes in Nederland proefden we de heerlijkste lokale producten en werden de mooiste vakantieverhalen en – tips gedeeld. Wij vinden de interactie met onze klanten, het centraal stellen van onze ambassadeurs en de persoonlijke ontmoeting heel belangrijk. We willen horen wat hen beweegt en ervaren wat hen bezig houdt.”

Persoonlijke betrokkenheid van de klant, ofwel ‘engagement’, speelt een belangrijke rol in het concept van reisorganisatie Eliza was here. “Het is voor ons geen eenmalige handeling, maar een doorlopend proces”, aldus Scheerens. “Door bijzondere ontmoetingsmomenten te creëren, zoeken wij aansluiting bij de emoties van onze klanten en vertalen dit in een uniek belevingsconcept. Net als bij Eliza zit het in de genen van onze ambassadeurs om onderscheidend te zijn. Niet voor niets slaat Eliza linksaf, waar anderen rechtsaf slaan. Buiten de gebaande paden treden past bij Eliza én bij onze klanten.”

Nieuwe website
Om te onderstrepen dat Eliza was here goed naar haar klanten luistert, lanceert de reisorganisatie binnenkort een nieuwe website boordevol innovaties, om nog beter in te spelen op engagement. “Wij willen onderscheidend blijven in de reisbranche en gaan ons nog meer identificeren met de klant”, vertelt Scheerens. “Ontdekken staat centraal en de beleving begint al voordat je op reis gaat. Naast Eliza gaan de klant en de eigenaren van onze accommodaties een grotere rol spelen. Actuele updates en relevante content zijn daarbij essentieel. Wij luisteren naar onze klanten. Hun mening en betrokkenheid leiden bij Eliza was here steeds weer tot relevante innovaties.”

NOOT VOOR DE REDACTIE:
Voor meer informatie of beeldmateriaal kunt u contact opnemen met Nicole Scheerens via tel. 030 – 789 01 75 of n.scheerens@eliza.nl.

Compilatie film Eliza’s Lange Tafel in het Gras: https://vimeo.com/74722638

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht