Industry Wire

Geplaatst door Storyboard Agency

Rexona en Tijjani Reijnders tekenen vijfjarige samenwerking

Rexona en Tijjani Reijnders tekenen vijfjarige samenwerking
Het deodorantmerk en Reijnders focussen zich op beweging en lancering limited edition deodorant

Rotterdam, 15 oktober 2025 – Rexona kondigt vandaag met trots een exclusief vijfjarig partnerschap aan met profvoetballer Tijjani Reijnders. De middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City wordt de komende jaren hét gezicht van Rexona in Nederland. Samen willen ze één duidelijke boodschap uitdragen: door beweging vind je het vertrouwen om grenzen te verleggen, zowel op het veld als in het dagelijks leven.

Een samenwerking gebouwd op beweging en doorzettingsvermogen
Reijnders is een van de meest complete moderne middenvelders van dit moment: een box-to-box speler die blijft bewegen, dynamisch is, aanvallend krachtig en herkenbaar door zijn energie en zijn lach.
“Hij heeft zichzelf weleens een laatbloeier genoemd, maar het verhaal van Tijjani laat zien wat doorzettingsvermogen en beweging kunnen betekenen,” zegt Laurens-Jan Duvigneau, Head of Deodorants bij Unilever. “Dankzij zijn discipline en vertrouwen is hij doorgegroeid tot een vaste waarde in Oranje en bij Manchester City. Bij Rexona geloven we dat beweging levens kan veranderen en mensen het vertrouwen kan geven om grenzen te verleggen.”
Voor Tijjani draait bewegen niet alleen om trainen en presteren op het veld, maar ook om een levenshouding. “Als sporter sta ik nooit stil, letterlijk en figuurlijk. Ik wil op en naast het veld met zelfvertrouwen bewegen. Rexona gebruik ik al jaren, omdat het mij helpt om fris te blijven en met vol vertrouwen te kunnen presteren. Of je nu op topniveau presteert of gewoon actief wilt blijven in je dagelijks leven, samen met Rexona wil ik laten zien dat beweging voor iedereen mogelijk is. Samen willen we mensen motiveren om elke dag het beste uit zichzelf te halen.”
“Deze samenwerking is meer dan een campagne; het is een inspirerend voorbeeld van hoe een merk en een sporter samen impact kunnen maken. Het draait om een gedeelde missie: mensen inspireren om in beweging te blijven en hun grenzen te verleggen,” aldus Chris Römer, Strategy Director bij Storyboard.
Als start van het partnerschap zullen Rexona en Reijnders begin volgend jaar samen een limited edition deodorant ontwikkelen.

Rexona Limited Edition
Met 72 uur non-stop bescherming tegen transpiratie en geur geeft Rexona zekerheid, zelfs in de meest uitdagende omstandigheden. Dat geldt voor de wedstrijd, maar net zo goed voor een drukke werkdag of een avond sporten met vrienden.
De samenwerking krijgt in 2025 een zichtbare aftrap: Rexona en Reijnders ontwikkelen samen een limited edition deodorant die begin volgend jaar in de schappen komt.
Deze introductie wordt ondersteund met een landelijke campagne en activaties in samenwerking met retailpartners. Daarmee biedt het merk extra relevantie voor consumenten én onderscheid in het schap.

Credits:
Opdrachtgever: Unilever
Client team: Patrick Springvloed, Louise Barre, Laurens-Jan Duvigneau
Bureau: Storyboard
Strategie: Chris Römer
Project team: Mellijn van Zanen, Des’ree van Wijk

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht