Geplaatst door RIFF BV

RIFF officieel gecertificeerd Facebook partner

RIFF mag zich voortaan als een van de eerste Nederlandse agencies gecertificeerd Facebook partner noemen. RIFF wordt door het social media platform erkend als waardevolle partner voor online marketing.

Rol social media in digitale klantreis
RIFF helpt bedrijven met de volledige online klantreis. Pim Brans, Senior Online Advertising Consultant van RIFF: “Social media is daarbij niet meer weg te denken. We hebben alles zelf in huis, van advertising tot online engagement. Door het partnership met Facebook zijn we altijd op de hoogte van de laatste nieuwtjes en ontwikkelingen. Zo helpen we onze klanten met de juiste strategie, slimme campagnes en do’s en dont’s.”

Over Facebook gecertificeerd partnership
Als Facebook gecertificeerd partner ben je aangesloten bij het netwerk van Facebook. Alleen bedrijven die voldoen aan de hoge standaard van capaciteiten en prestaties komen hiervoor in aanmerking. Zo weet je dat zij de beste in de markt zijn. Certified partners worden door Facebook ondersteund met updates en trainingen, om zo optimale resultaten te behalen voor hun klanten.

Over RIFF
RIFF is ontstaan uit Tribal Internet Marketing, The Webcare Company en Jaagers. Met gecombineerde expertise van 170 online professionals op het gebied van technologie, online marketing en customer engagement helpt RIFF bedrijven met de complete online customer journey.