Industry Wire

Geplaatst door RoomRaccoon

RoomRaccoon kondigt eerste integratie aan met self-service kiosk oplossing Roommatik

De wereldwijde gebruikers van RoomRaccoon kunnen profiteren van een directe API-integratie met Roommatik voor een volledig geautomatiseerde check-in kiosk.

(Breda, Nederland), 14 december 2023 – RoomRaccoon, het toonaangevende hotel management systeem voor onafhankelijke hotels, kondigt vandaag de integratie met Roommatik aan, een vooraanstaande self-service kiosk oplossing voor de hospitality industrie. Dit is de eerste kiosk-integratie die beschikbaar is voor gebruikers van RoomRaccoon, waardoor de gastervaring aanzienlijk wordt verrijkt en hoteliers kunnen beschikken over een 24/7 beschikbare receptie.

De tweerichtingsintegratie zorgt voor een soepele en realtime overdracht van belangrijke gastgegevens, zoals informatie over in- en uitchecken, beschikbaarheid van kamers en facturatiegegevens, van het PMS van RoomRaccoon naar de kiosk van Roommatik. Door het toevoegen van extra diensten, zoals upselling en kamerupgrades, kunnen hoteliers Roommatik in een 24/7 serviceprovider omtoveren, waardoor het gehele gasttraject wordt verbeterd en de omzet toeneemt.

“Bij Roommatik zijn we trots op het aanbieden van kiosken die gemakkelijk kunnen worden aangepast aan de unieke eisen van elk etablissement in de hospitality industrie. We zijn er trots op samen te werken met RoomRaccoon om de bedrijfsvoering van hotels naar een hoger niveau te tillen. Deze samenwerking integreert naadloos om gasten een verbeterde, innovatieve en gepersonaliseerde ervaring te bieden,” zegt Juan Vila, CEO van Roommatik.

“Dit is een waardevolle nieuwe toevoeging aan de RoomRaccoon Marktplaats,” zegt Steven Reffin, Head of Partnerships bij RoomRaccoon. “De integratie geeft boetiekhotels met een kleiner team de mogelijkheid om een 24/7 operationele receptie te runnen zonder fysiek op locatie aanwezig te zijn. Hierdoor wordt het voor kleine hotels, waar een fulltime receptie niet haalbaar is vanwege de enorme personeelskosten, een echte game-changer. Bovendien is de oplossing van Roommatik voorzien van 21 verschillende talen, waardoor taalbarrières verleden tijd zijn.”

De integratie van RoomRaccoon en Roommatik is beschikbaar voor hoteliers wereldwijd.

Over Roommatik

Roommatik, met het hoofdkantoor in Vigo, Spanje, is opgericht in 2000 en loopt voorop als het gaat om technologische innovatie in de hospitality industrie. Met een wereldwijde vertegenwoordiging en het streven naar perfectie, biedt Roommatik een geavanceerde oplossing om te voldoen aan de uiteenlopende behoeften van de moderne hospitality. De hypermoderne kiosken zijn ontworpen om gasten van over de hele wereld te ontvangen en zijn voorzien van 21 verschillende talen.

Over RoomRaccoon

RoomRaccoon is een bekroond hotel management systeem dat al door duizenden onafhankelijke accommodaties over de hele wereld vertrouwd wordt. Het op de cloud gebaseerde platform van RoomRaccoon stelt hoteliers en aanbieders van accommodaties in staat om met een uitgebreid assortiment producten en oplossingen de omzet te verhogen, de activiteiten te stroomlijnen en de ervaring van de gast te verbeteren. En met meer dan 400 integraties is RoomRaccoon in deze markt een van de oplossingen met de meeste connecties. RoomRaccoon is in 2017 opgericht door een hoteleigenaar en een technisch specialist en werd in 2020 en 2021 door Hotel Tech Report bekroond met de titel van beste hotel management systeem ter wereld.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht