Geplaatst door UNIT4

’s Werelds meest geliefde non-profitorganisatie voor kinderen kiest Unit4

Unit4 kondigt vandaag aan dat Christmas Enterprises, een van ’s werelds meest toonaangevende non-profitorganisaties die blijdschap onder kinderen verspreidt, Unit4 Business World kiest voor het moderniseren van zijn backoffice.

De automatisering van cashflow, cadeaudistributie en foutreductie zorgen voor meer efficiëntie, zodat de non-profitorganisatie probleemloos 700 miljoen cadeautjes in één nacht kan blijven leveren aan kinderen over de hele wereld.

Unit4’s bottechnologie helpt Christmas Enterprises bij de reiskostenverwerking voor verbeterd kostenmanagement. Werknemers kunnen door middel van ‘elf-servicesystemen’ met gespreksinterface de administratie, inclusief onkostendeclaraties en urenoverzichten, voltooien. In aanloop naar hun hoogseizoen wordt personeelsplanning en budgettering vereenvoudigd en geautomatiseerd met integratie naar hun magazijn- en lief/ondeugend-databases.

“We zijn door de eeuwen heen enorm succesvol geweest, maar ons succes creëerde op een gegeven moment leveringsproblemen”, zegt Nicholas Claus. “Kinderen geloven niet meer op de manier waarop zij dat vroeger deden en onze leveringsfouten deden dat vertrouwen geen goed. Ik ben ervan overtuigd dat deze Unit4-technologie het antwoord op dit probleem is.”

“Het werk van Christmas Enterprises ligt mij al sinds mijn jeugd nauw aan het hart. Hun missie is altijd duidelijk geweest, maar het wordt steeds moeilijker voor non-profitorganisaties om de kosten tot een minimum te beperken en tegelijkertijd impact te maken”, aldus Unit4’s CEO Stephan Sieber. “Het project is iets groter dan we oorspronkelijk hadden ingeschat, maar dat hebben we er graag voor over, zodat ze nog eeuwenlang blijdschap onder kinderen kunnen verspreiden.”
Meer informatie over dit bijzondere project.